Avatar billede meistro Nybegynder
10. juli 2001 - 02:20 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

SP2

Er der noger ivejen for at instalere SP2 US på en win2k dk?
Avatar billede the-ripper Nybegynder
10. juli 2001 - 02:25 #1
det skulle der ikke være
Avatar billede meistro Nybegynder
10. juli 2001 - 02:28 #2
Er det samme filer der bliver rettet og tilføjet.
Er det samme filnavne i dk og us ver.
Avatar billede meistro Nybegynder
10. juli 2001 - 02:29 #3
the-ripper>>
Kan du uddybe dit svar?
Avatar billede websted.net Nybegynder
10. juli 2001 - 02:34 #4
Der sker ikke noget, andet end at de filer, som den opdaterer bliver desværre på engelsk, men du kan vel godt engelsk?

Det er ikke det vildeste der sker :-)
Retter nogle fejl osv.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. juli 2001 - 02:36 #5
Det kan du ikke :o)

Heldigvis er SP\'erene så smart indrettet at du ikke kan installere en SP på et andet sprog end hvad din Windows er.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. juli 2001 - 02:37 #6
the-ripper/websted.net:> er der overhovedet nogle af jer der har prøvet !?
Avatar billede websted.net Nybegynder
10. juli 2001 - 02:39 #7
Nå, det må du undskylde :-)
Så må det være noget andet jeg fik installeret :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. juli 2001 - 02:39 #8
*har selv prøvet. SP2 beklager sig hvis man prøver at installere UK på DK...*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. juli 2001 - 02:40 #9
websted.net:> *S* det sker ;-)
Avatar billede meistro Nybegynder
10. juli 2001 - 02:41 #10
Jeg har også prøvet. Den ber´ om at få lov til at instalere nogle nye filer, men jeg kan ikke se de bliver instaleret.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. juli 2001 - 02:44 #11
meistro:> hmm .. jeg har både SP2 UK og DK (de fulde på 101 MB pr. stk.) og en af mine venner prøvede hos mig over netværk at installere SP2 UK på hans Win2K DK (det var inden jeg havde hentet SP2 DK) og det ville den ikke. Den beklagede sig over forkert sprog...
Avatar billede meistro Nybegynder
10. juli 2001 - 02:46 #12
tdaugaard>>
Jeg kan godt instalere den, men jeg skal trykke ok mange gange. Jeg får ca. 10 fejl i logbogen.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. juli 2001 - 02:48 #13
Lyder underligt ..
Avatar billede meistro Nybegynder
10. juli 2001 - 02:51 #14
Hvis du har noget dokumentation f.eks fra microsoft eller andet får du pointene.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. juli 2001 - 02:55 #15
Det har jeg ikke, men som sagt har jeg selv prøvet det og jeg fik af vide fra SP2\'en at man ikke kan installere SP2 på Win2K DK ... det siger jo også sig selv!
Avatar billede meistro Nybegynder
10. juli 2001 - 03:01 #16
det siger jo ikke helt sig selv, når jeg godt kan men ikke ved om det er ok.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. juli 2001 - 03:03 #17
Hmm .. jeg mener at det siger sig selv at det ikke er OK, og at det ikke virker når det er to forskellige sprog.
Avatar billede meistro Nybegynder
10. juli 2001 - 03:07 #18
ok du får ret. Og tak for diskussionen.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. juli 2001 - 03:09 #19
I lige måde :-)
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2001 - 07:25 #20
Ja med tiden går der ged i systemet, og hvorfor gøre det når DK SP2 er kommet?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. juli 2001 - 07:27 #21
kharder:> *på den daglige rundtur ?* Forstår jeg heller ikke, men hvis nu han sidder på en deejlig langoms 56k eller single-ISDN linie ..sååe kan det godt tage sin tid at hente ;-)
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2001 - 23:45 #22
Hvis man installerer uk UKSP2  så går der ged i systemet hen ad vejen. DK udgaven af SP2 er jo kommet, så det er da klogest at bruge den, hvis man ikke vil have en flersproget pc ;o)