Avatar billede neostardk Nybegynder
16. juni 2009 - 21:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

inkompatibilitet med 64-bit

Jeg har lige installeret et kørekort teori program og den vil ikke starte det, den skriver:

"Kan ikke starte eller køre pga. inkompatibilitet med 64-bit versioner af windows Kontroller hos leverandøren af programmet, om der er en 64-bit-windows-kompatibel version af programmet er tilgængelig."

Er der noget jeg kan gøre?
Avatar billede chalde Seniormester
17. juni 2009 - 01:05 #1
Brug et 32bit OS hvis producenten ikke har lavet en løsning.

Hvordan 32bit OS:
1) Installér og dualboot mellem de forskellige systemer.
Søg google efter f.eks "dual boot vista windows xp"

2) Virtualisér et 32bit styresystem.
Forskellige virtualseringer kan laves med Vmware, VirtualPc eller VirtualBox. Alle 3 er gratis.
Hvis det bare er Windows XP er VirtualPc det nemmeste at gå i krig med.
Alle 3 kan hurtigt findes ved søgning på google.

I begge tilfælde kræver det at du har det 32bit styresystem du vil benytte.
Avatar billede neostardk Nybegynder
17. juni 2009 - 07:13 #2
Inde på VirtualPc's hjemmeside, hvad er det da jeg skal downloade? kan kun finde win XP til Win 7..
Avatar billede chalde Seniormester
17. juni 2009 - 08:34 #3
Her er en vejledning til hvordan du installerer windows xp på virtual pc:
http://lifehacker.com/software/windows/geek-to-live--run-windows-xp-inside-vista-with-virtual-pc-238071.php
Avatar billede neostardk Nybegynder
17. juni 2009 - 19:45 #4
chalde > Det er kun til windows 7, kan ikke finde det til vista, som jeg har
Avatar billede chalde Seniormester
17. juni 2009 - 21:12 #5
Det kan jeg da egentlig godt se. Hmm, M$ har lavet lidt om på det hele.
Men her kan du hente VirtualPc:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=04D26402-3199-48A3-AFA2-2DC0B40A73B6&displaylang=en
Og derefter følger du bare guiden.
Avatar billede neostardk Nybegynder
28. juli 2009 - 20:21 #6
Min computer gik ned og jeg måtte have den til rep efter at have fulgt jeres råd :)
Avatar billede chalde Seniormester
29. juli 2009 - 01:12 #7
Jeg gad virkelig godt at se præcis hvad reparatør har sagt det skyldes at den er gået så meget ned at den skulle til reparation.
Fordi software sender ikke (uden videre) en maskine i graven.