Avatar billede stign Nybegynder
14. juni 2009 - 09:20 Der er 2 kommentarer

Linksys media extender

Hej Jeg har købet et media center link extender (Linksys DMA2100). Når jeg sætter det hele op virker det lige indtil at PC skal forbinde sig med Extenderen og Extenderen skal kommunikere med media centret på min bærbare PC. Media centret på min bærbare finder uden problemer media extenderen. Kan det have noget med routeren at gøre som er en Navi210wv? nogen der kan hjælpe?
Avatar billede tves Nybegynder
12. juli 2009 - 20:52 #1
Hej

Jeg er udsat for det samme. Jeg tror ikke det er routeren, da jeg har prøvet at sætte extenderen direkte til pcen med et krydset kabel, og det virker stadig ikke. Linksys har ikke et bedre svar end jeg skal prøve med en anden media center pc, hvilket jeg ikke har haft mulighed for endnu.
Avatar billede stign Nybegynder
15. juli 2009 - 15:16 #2
Det har jeg allerede prøvet og det virker stadig ikke. Efter skriverier med Linksys lavede han en ombytningsag, da han mente noget var galt, med da den var over 1 år gammel ville han ikke ombytte, nu har jeg så indleveret den hos Hifiklubben, og afventer svar derfra