Avatar billede alex15 Nybegynder
12. juni 2009 - 02:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan forstås 'Ejer/gruppe' under en ftp server

Hej Eksperter,

Ville høre jer om der var nogle der kunne forklare mig hvordan 'Ejer/gruppe' skal forstås under ens ftp program? Jeg anvender filezila.

Nogle mapper har 'Ejer/Gruppe' (33 33) hvor andre har (1003 1003). Hvad er forskellen? Og hvordan ændres dette via php koder?

Håber at i kan hjælpe mig med problemet.

Alex
Avatar billede mc_fly Nybegynder
12. juni 2009 - 09:49 #2
Er det mon permissions. 003 betyder så "- W X"  altså tilladt write og execute.
Avatar billede alex15 Nybegynder
12. juni 2009 - 12:32 #3
Umildbart ved jeg ikke hvor fejlen lå henne.

Men efter at have siddet og kigget på det hele morgen, og rettet lidt i koden rundt omkring, prøvede jeg også og slette følgende linje:

header('Content-type: image/jpeg');

Og så virkede det hele. Virkelig underligt?

Hvorfor er det overhoved at man skal skrive den linje?

Alex