Avatar billede joe_joe Novice
11. juni 2009 - 08:30 Der er 1 løsning

hjælp Userenv 1085. 1509. 1511. 1515

hej
jeg sidder med en client vor der er installeret windows xp sp2 på.
jeg oplever disse fire problemer når jeg logger ind:

Userenv 1085
Udvidelsen Programinstallation på klientsiden for gruppepolitikken kunne ikke udføres. Kontroller, om der findes tidligere fejlmeddelelser for udvidelsen.

Userenv 1509
Filen \\server\profiler$\bruger\Cookies\bruger@m.webtrends[4].txt kan ikke kopieres til placeringen C:\Documents and Settings\bruger\Cookies\bruger@m.webtrends[4].txt. Det kan skyldes netværksproblemer eller utilstrækkelige sikkerhedsrettigheder. Kontakt netværksadministratoren, hvis problemet fortsætter.

Userenv 1511
Den lokale profil blev ikke fundet. Du logges på med en midlertidig profil. De ændringer, du foretager i denne profil vil gå tabt, når du logger af.

Userenv 1515
Windows har sikkerhedskopieret denne brugers profil. Windows vil automatisk forsøge at bruge den sikkerhedskopierede profil næste gang denne bruger logger på.
Avatar billede joe_joe Novice
25. august 2011 - 09:50 #1
luk