Avatar billede maddragon Nybegynder
07. juni 2009 - 22:41 Der er 1 kommentar

VB asp.net send fil til print på serveren efter upload guide søges

hej jeg sider og laver et lille projekt hvor jeg har brug for at kunne printe en fil lige efter upload of uden der kommer nogen dialog bokse op det skal kunne køre automatisk jeg har ikke kunne finde nogen guides eller eksempler som kunne guide mig så jeg vender nu til jer der ude for at se om i evt har nogle forslag til hvordan jeg kunne gøre det jeg har kigget på denne metode :
    Private Sub PrintRequest(byval filename as string)

        Dim myDoc As New PrintDocument()

        myDoc.PrinterSettings.PrinterName = "\\serverName\printerName"

        AddHandler myDoc.PrintPage, AddressOf Server.MapPath("test/" & filename)

        myDoc.Print()

    End Sub

men jeg kan ikke rigtig få den til at virke jeg er lidt ny af hensyn til med at rode med printing via asp.net så nogle kode eksempler er meget velkommen.

kort sagt efter upload skal filen sendes til printeren som er på lokalt på serveren med det samme så snart upload er færdig

er der nogen som kan hjælp vil det være meget nice.
Avatar billede maddragon Nybegynder
07. juni 2009 - 22:44 #1
jeg glemte lige at tilføje at jeg også søge eksempler på hvordan man kan se køen på den givne printer.

tak på forhånd