Avatar billede carpediem Nybegynder
09. juli 2001 - 16:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Åbne access raport via webben

Er det muligt via et web interface at åbne eller udskrive en access raport?
Og hvorledes skal det så gøres?

Det skal siges at man ikke bare skal kunne åbne rapporten. Det skal også være med et bestemt ID.

I Access ville det se således ud, hvis man ville åbne en raport ud via en form:

Dim stDocName As String

stDocName = \"RapportensNavn\"

stLinkCriteria = \"[KonsrapID]=\" & Me![KonsrapID]
DoCmd.OpenReport stDocName, acPreview, , stLinkCriteria
Avatar billede carpediem Nybegynder
10. juli 2001 - 08:29 #1
Det ser ikke ud til, at der kommer nogle svar her.
Ja, jeg har ikke den store tålmodighed. Det haster en del.
Avatar billede elisabeth Nybegynder
10. juli 2001 - 09:51 #2
Hej Rasmus
Jeg har set dit spørgsmål og jeg har spurgt omkring mig. Der var dog ingen der havde arbejdet med det. Jeg har sendt spørgsmålet videre til min asp-underviser men han har ferie og vil svare når han kommer hjem, hvis jeg får et brugbart svar mailer jeg det videre til dig på din arbejdsmail. Held og lykke og god arbejdslyst.
mvh Anette
Avatar billede carpediem Nybegynder
10. juli 2001 - 10:02 #3
Jeg har fundet en løsning på det, men det bliver ikke sådan det skal laves, da det kræver at access skal køre som en service på serveren og det er ikke særlig stabilt. Derfor har vi valgt at Tina åbner Access på hendes egen maskine, når hun skal udskrive en rapport.
Avatar billede elisabeth Nybegynder
10. juli 2001 - 10:24 #4
Det lyder godt så vil jeg ikke bruge mere krudt på det. Jeg håber hele løsningen kommer til at køre godt og bliver et godt arbejdsredskab for jer. Hils alle fra mig og ha\' en god dag.
mvh Anette