Avatar billede sowiho Nybegynder
06. juni 2009 - 10:23 Der er 11 kommentarer

side virker ikke efter flytning af webhotel

jeg har lige flyttet hotel fra one over til webhosting, men nu virker min side ikke.. jeg får denne error:

Parse error: parse error, unexpected T_STRING, expecting T_OLD_FUNCTION or T_FUNCTION or T_VAR or '}' in /home/s/w/ftp_swh-datadk/class_Indkob.php on line 5

min clas_inkob.php ser således ud:

class Indkob
{
  private $kid;
  private $antal;
  private $varenr;
  private $varenavn;
  private $stk_pris;
  private $total_pris;
  private $kat;

  function __construct($kid, $antal, $varenr, $varenavn, $stk_pris,$total_pris,$kat)
  {
      $this->kid = $kid;
    $this->antal = $antal;
    $this->varenr = $varenr;
    $this->varenavn = $varenavn;
    $this->stk_pris = $stk_pris;
    $this->total_pris = $total_pris;
    $this->kat = $kat;
  }

  function getKid()
  {
    return $this->kid;
  }

  function getAntal()
  {
    return $this->antal;
  }

  function getVarenr()
  {
    return $this->varenr;
  }
  function getVarenavn()
  {
    return $this->varenavn;
  }
  function getSpris()
  {
    return $this->stk_pris;
  }
  function getTpris()
  {
    return $this->total_pris;
  }
  function getKat()
  {
    return $this->kat;
  }

den virker på ones hotel.. hvad er grunden til det?
Avatar billede sowiho Nybegynder
06. juni 2009 - 10:25 #1
det skal måske lige siges at jeg har include['class_Inkob.php'] det på min index.php
Avatar billede j4k0b Nybegynder
06. juni 2009 - 11:01 #2
Ved du noget om hvilken version af PHP de to forskellige udbydere bruger?
Avatar billede sowiho Nybegynder
06. juni 2009 - 15:37 #3
ja det php5,2
Avatar billede sowiho Nybegynder
06. juni 2009 - 15:38 #4
de skriver at jeg skal fjerne registrer globals
Avatar billede sowiho Nybegynder
06. juni 2009 - 16:17 #5
Det virkede heller ikke..
Avatar billede sowiho Nybegynder
06. juni 2009 - 16:40 #6
jeg skal lige skrive en rettelse.. webhosting bruger 4.3 og så vidt jeg kan se bruge one 5.5 og jeg har flyttet fra one over til webhosting
Avatar billede dkfire Nybegynder
06. juni 2009 - 16:52 #7
PHP version 4.3 kan ikke forstå ordet "private". Den del af OOP kom først til i version 5.
Avatar billede sowiho Nybegynder
06. juni 2009 - 16:57 #8
ah ok tak.. det var også derhen af jeg kiggede.. smid et svar..
Avatar billede dkfire Nybegynder
06. juni 2009 - 17:14 #9
Jeg behøver ikke point for det.
Dog vil jeg fraråde dig at beholde et webhotel som ikke minimum  kører version 5.
Undersøg om dit nye webhotel har en server der kører php5 ellers skift, inden du får rettet alt for meget af din kode.
Avatar billede sowiho Nybegynder
07. juni 2009 - 10:20 #10
de kan godt kører php 5, men så skal der gøres alt muligt.. jeg vil ikke råde folk til at blive hostet hos webosting.dk... fandt også ud af at mine sql sætninger heller ikke fungere i php 4..
tak for svar
Avatar billede dkfire Nybegynder
07. juni 2009 - 11:03 #11
Det skyldes jo nok igen at du bruger mysqli, som findes i php5.