Avatar billede Nybegynder
04. juni 2009 - 19:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Popopbeskeder/kvitteringsbeskeder i Vista

Hvordan slipper man for de sikkert velmente, men enormt belastende, "bobletekster" og "hjælpe-pop-up-info-tekster" som dukker op uafladeligt i Vista?

Altså beskeder som:
"Nogle elementer kan ikke vises",
"et jackstik tilsluttet",
"Et jackstik er afbrudt"
"sikkerhedskopiering kører",
"sikkerhedskopiering blev afsluttet"

o.s.v. o.s.v...

NB! Vi er ikke ude i brugerkontostyring til/fra, men det må være muligt at slippe for disse kvitteringsmeddelelser...men hvordan??

På forhånd tak fra en overinformeret Vista-bruger!

M.v.h.
HovHow
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2009 - 19:59 #2
Avatar billede haverslev Novice
04. juni 2009 - 20:02 #3
Ups, forkert link jeg fik smidt :)
Avatar billede Nybegynder
04. juni 2009 - 22:31 #4
Tak Haverslev - det var lige det jeg skulle bruge!

M.v.h.
HovHow
Avatar billede haverslev Novice
05. juni 2009 - 08:00 #5
Hmm, var ellers overbevist om at det var det forkerte link - da du skrev " Vi er ikke ude i brugerkontostyring til/fra..."
Men godt det virker :)
Det var så ikke meningen du skulle tage points og acceptere svar selv, det er forbeholdt løsningen, men pyt det er OK :)
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2009 - 09:06 #6
jeg er også lutter ører.
fatter ikke en brik af det.

kan du ikke uddybe hvad du egentlig mener da det åbenbart er det modsatte af hvad du skriver du efterspørger.
Avatar billede Nybegynder
05. juni 2009 - 10:04 #7
Kære Haverslev og Treatmenice!

Vi er ude i en "forvekslingskomedie", som jeg må bære ansvaret for på mine spinkle skuldre: Treatmenice havde løsningen, men Haverslev fik takken ved en fejl....beklager: Så here goes: Tak Treatmenice, det var dit link som gjorde tricket!

Ang. point: Igen...dumme mig: Jeg har tydeligvis ikke fattet hvordan pointsystemet virker; hvis du/I kan fortælle hvordan jeg retter op på dén ting, så gør jeg det straks!!

Tak til jer begge for hurtige svar/hjælp!!

M.v.h.
HovHow