Avatar billede supergris_en Nybegynder
27. maj 2009 - 21:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Installation af SP3 på en slipstreamed XP installation med SP1 & 2

Jeg sad for en uge siden og installerede Windows med en CD der var slipstreamed med SP1&2 men kunne ikke installere SP3 fra Microsoft Update, da jeg fik fejlen: 0x8007F0DF (STATUS_SP_BUILD_TO_BUILD) men så ledte jeg på google og efter noget tid fandt jeg en løsning så jeg kunne få det installeret alligevel... Nu sidder jeg og prøver igen, men denne gang kan jeg skisme ikke finde løsningen. Tror enten det var noget med at ændre i regedit...

Nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede kkthxbye Nybegynder
27. maj 2009 - 21:31 #1
Prøv at gå ind i en mappe, tryk hjælp -> Om Windows

Hvad står der under Version?
Avatar billede supergris_en Nybegynder
27. maj 2009 - 21:45 #2
Version 5.1 (build 2600.xpsp.071130-1427 : Service Pack 3, v. 3264)

Vil det sige jeg allerede har SP3???
Avatar billede kkthxbye Nybegynder
27. maj 2009 - 22:02 #3
Ja, det betyder at du har SP3. Derfor du får fejlmeddelelsen, som betyder at du ikke kan installere service packen, på den version er kernel.
Avatar billede supergris_en Nybegynder
27. maj 2009 - 22:03 #4
Endelig fandt jeg det!!! http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/47577/

Dial-a-fix
Avatar billede supergris_en Nybegynder
27. maj 2009 - 22:04 #5
lukket