Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2009 - 00:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Feedback på webdesign

Hey xperter!

Jeg har været ved at lave lidt webdesign og kunne godt bruge noget konstruktiv kritik.

Her er et billede af designet:
http://img33.imageshack.us/img33/7391/egamerplanet3.jpg

På forhånd tak!
Avatar billede Himbear Nybegynder
27. maj 2009 - 00:32 #1
Det meste kan jeg godt lide, f.eks. det skygge/lys du har lavet på streger og andre steder. Men jeg synes at det mangler lidt mere farve og gang i den :-) F.eks. kunne du måske lave en baggrund bag siden med noget grafik eller det kan også være at det automatisk bliver bedre når der kommer indhold.

Dine rundinger i headeren og menuen ser ret uldne ud, det kan godt forbedres. Og så synes jeg at billedet i headeren er lidt ordinært, men måske kan det reddes ved at du har forskellige billeder, som den skifter i mellem.

... men godt arbejde.
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2009 - 00:37 #2
thanks!
Avatar billede freezer007 Nybegynder
27. maj 2009 - 17:15 #3
Prøv med lidt lys og glæde...
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2009 - 19:20 #4
her er så "take 2":

http://img29.imageshack.us/img29/1208/egamerplanet4.jpg

Smid endelige flere kommentare!
Avatar billede mc_fly Nybegynder
01. juni 2009 - 10:46 #5
Det ser jo godt ud.

Jeg tror bare du skal få det implementeret. Så kommer der sikkert en masse kritik ;-)
Avatar billede freezer007 Nybegynder
12. august 2009 - 22:17 #6
Jeg synes faktisk at dit første "forsøg" var bedre... det nye ser for "kedeligt" ud.. jeg kan godt forstå du gerne vil holde det i sort og rød, men personligt synes jeg at gul passer godt til sorte baggrunde.. jeg kan bedre lide alle "boksene" rundt om stederne med mulighed for inputs...