Avatar billede jberiksen Nybegynder
26. maj 2009 - 13:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hyperlink i celle

Hej

Er det muligt i samme celle at have en del af teksten der er hyperlink og den del der ikke er. Kunne forestille mig det skulle skrive vha. noget vba.

MVH Jesper
Avatar billede hellstern Nybegynder
26. maj 2009 - 21:53 #1
Hej,
Det vil jeg mere IKKE er muligt, det er cellen der indeholder linket ikke teksten.

Hilsen
Tue Hellstern
www.F1-support.dk
Avatar billede palle_ib Nybegynder
10. juli 2009 - 00:03 #2
Nej, cellen er dit hyperlink.
Hvis du f.eks. taster et mellemrum og derefter laver et hyperlink til det mellemrum vil du i hele cellen kunne benytte linket.