Avatar billede steen_hansen Forsker
24. maj 2009 - 20:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gem tidspunkt

Jeg skal gemme et tidspunkt, som brugeren selv skal indtaste, f.eks. 20:31. Jeg vælger "Time" i MySQL, men jeg får en fejl, når jeg submitter. Hvordan skal det sættes op?
Avatar billede korup Nybegynder
24. maj 2009 - 20:43 #1
Hejsa

Du skal lige selv sætte sekunder på, MySQl forventer. hh:mm:ss

/korup
Avatar billede steen_hansen Forsker
24. maj 2009 - 20:52 #2
Ok, det havde jeg prøvet, jeg indtastede 20:31:00. Min side:

<html>

<%
    Conn.Execute("INSERT INTO DB (vTime) VALUES (" & _
        "" & Request.Form("vTime") & ")")
    Conn.Close
%>

<head></head>

<body>

<form>
    <input tabindex="6" type="text" name="vTime" id="vTime" class="editDataText">
</form>

</body>

</html>
Avatar billede steen_hansen Forsker
25. maj 2009 - 00:38 #3
Det kom til at virke, jeg havde lavet en dum fejl. Men tak for kommentaren :)