Avatar billede bss Nybegynder
08. juli 2001 - 23:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Til toppen ?

Her er min kode, og jeg har brug for kode til knappen som skal \"springe\" til toppen af siden (øverst)
Ka det la sig gøre og hvordan skal så koden være, helst konkret ?
<FORM>
<input type=\"button\" class=\"button\" name=\"x\" value=\"  tilbage  \" onClick=\"history.go(-1)\">
<input type=\"button\" class=\"button\" name=\"y\" value=\"  home  \" onClick=\"self.location=\'main.html\'\">
<input type=\"button\" class=\"button\" name=\"z\" value=\"    top    \" onClick=\" ????? \"></FORM>
Avatar billede jakoba Nybegynder
08. juli 2001 - 23:41 #1
<a href=\"#\">hop til top</a>
Avatar billede sukos Juniormester
08. juli 2001 - 23:41 #2
Du laver vel bare en \"<a name=\"toppen\">Toppen af siden</a>
og derefter laver \"onclick=\"self.location=\'main.html#toppen\'\">
Avatar billede jakoba Nybegynder
08. juli 2001 - 23:42 #3
i onclick bliver det:  onClick=\"self.location.href=\'#\';\"
Avatar billede draken Nybegynder
08. juli 2001 - 23:45 #4
Eller ->
<input type=\"button\" class=\"button\" name=\"z\" value=\"    top    \" onClick=\"self.location=\'#top\'\">
Avatar billede jakoba Nybegynder
08. juli 2001 - 23:45 #5
sukos er også god og en tredie er:
                    onClick=\"self.scrollTo(0,0);\"

mvh JakobA
Avatar billede draken Nybegynder
08. juli 2001 - 23:46 #6
Damn, I er hurtige herinde!!! Jeg skulle lige teste det af og så er der tre svar ;-)
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
08. juli 2001 - 23:56 #7
draken <<<

Der er jo en grund til at det hedder eksperten.dk :)
Her er ikke tid til at tænke, hvis du vil ha\' point, så skal du vide! *S*

::sunlock.dk::
Avatar billede jakoba Nybegynder
09. juli 2001 - 00:22 #8
Nae, det skal du nu ikke stole for meget på. Nogen af de svar der kommer er mindre gode end andre. For at sige det mildt :-))

mvh JakobA
Avatar billede bss Nybegynder
09. juli 2001 - 00:43 #9
Subjektiv, bedst li den her:
onClick=\"self.scrollTo(0,0);\"