Avatar billede bergstein Nybegynder
19. maj 2009 - 22:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

"Remember Me" virker ikke

Hej.

Jeg har et asp.net (vb.net) websted under opbygning.

Jeg har MS SQL Express kørende lokalt på min pc og når webstedet lægges online på webhotellet køres MS SQL 2008.

Jeg har implementeret membership schema, membership provider osv. og selve login fungerer upåklageligt vha. den indbyggede asp:login kontrol

Jeg har valgt at sætte "enableRememberMe" til true for at tilføje denne funktion. Herefter dukker en checkbox frem til formålet i kontrollen.

Men jeg har et problem med at få det til at virke. Uanset hvor meget jeg har sat kryds i checkboxen Husk mig / Remember Me, så er felterne totalt blanke, når jeg prøver at læse websiden igen.

Jeg Jeg har prøvet at ændre diverse i web.config'en fundet ved at google på problemet, bl.a. har jeg sat timeout til "43000" i stedet for "30"

Er der andre bud på, hvorfor min REmember Me funktion ikke virker
Avatar billede pon Nybegynder
20. maj 2009 - 15:45 #1
Virker det hvis du tilføjer adressen til siden til Lokalt Intranet sites under sikkerhed i din browser ?
Avatar billede bergstein Nybegynder
25. maj 2009 - 16:48 #2
Nej, det giver ingen ændring
Avatar billede bergstein Nybegynder
11. august 2013 - 01:27 #3
lukker