Avatar billede greenstreet Nybegynder
10. maj 2009 - 01:07 Der er 16 kommentarer

Hijack This log

Hej
Nogen der kan være behjælpelig med at læse denne log?
*********
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 00:37:00, on 10-05-2009
Platform: Windows Vista SP1 (WinNT 6.00.1905)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\SMINST\scheduler.exe
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe
C:\Program Files\PDF Complete\pdfsty.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP ProtectTools Security Manager\pthosttr.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\HPWAMain.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\WiFiMsg.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\QLBCTRL.exe
C:\Program Files\Intel\AMT\atchk.exe
C:\Program Files\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
C:\Program Files\Seagate\Basics\Basics Status\MaxMenuMgrBasics.exe
C:\WINDOWS\WindowsMobile\wmdc.exe
C:\Program Files\AVG\AVG8\avgtray.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MOM.EXE
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Software Update\hpwuSchd2.exe
C:\Program Files\Norton Ghost\Agent\VProTray.exe
C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\System32\oodtray.exe
C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LightScribeControlPanel.exe
C:\Program Files\Sony Ericsson\Sony Ericsson PC Suite\SEPCSuite.exe
C:\Program Files\RocketDock\RocketDock.exe
C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\Shared\HpqToaster.exe
C:\Windows\System32\mobsync.exe
C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\BtStackServer.exe
C:\Program Files\Windows Media Player\wmpnscfg.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CCC.exe
C:\Windows\system32\conime.exe
C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\IAM\bin\asghost.exe
C:\Program Files\Windows Media Player\wmplayer.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\OUTLOOK.EXE
C:\Program Files\AVG\AVG8\avgcsrvx.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\WINWORD.EXE
C:\Program Files\AVG\AVG8\avgcsrvx.exe
C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\AcroRd32.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Hp\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_clipbook.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashUtil10b.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe
C:\Users\Lars.Lars-PC\Desktop\HijackThis\HiJackThis.exe
C:\Windows\system32\SearchProtocolHost.exe
C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe

O23 - Service: HP ProtectTools Device Locking / Auditing (FLCDLOCK) - Hewlett-Packard Ltd - C:\Windows\system32\flcdlock.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Acresso Software Inc. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: getPlus(R) Helper - NOS Microsystems Ltd. - C:\Program Files\NOS\bin\getPlus_HelperSvc.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate1c9a9a84e33fe80) (gupdate1c9a9a84e33fe80) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HP Health Check Service - Hewlett-Packard - c:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Health Check\hphc_service.exe
O23 - Service: Drive Encryption Service (HpFkCryptService) - SafeBoot International - c:\Program Files\Hewlett-Packard\Drive Encryption\HpFkCrypt.exe
O23 - Service: hpqwmiex - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files\Hewlett-Packard\Shared\hpqWmiEx.exe
O23 - Service: HP Service (hpsrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Hpservice.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: IviRegMgr - InterVideo - C:\Program Files\Common Files\InterVideo\RegMgr\iviRegMgr.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Active Management Technology Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\AMT\LMS.exe
O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 4.0 - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Nero\Nero BackItUp 4\NBService.exe (file missing)
O23 - Service: Norton Ghost - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton Ghost\Agent\VProSvc.exe
O23 - Service: O&O Defrag - O&O Software GmbH - C:\Windows\system32\oodag.exe
O23 - Service: PDF Document Manager (pdfcDispatcher) - PDF Complete Inc - C:\Program Files\PDF Complete\pdfsvc.exe
O23 - Service: SBSD Security Center Service (SBSDWSCService) - Safer Networking Ltd. - C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\SDWinSec.exe
O23 - Service: stllssvr - Unknown owner - c:\Program Files\Common Files\SureThing Shared\stllssvr.exe (file missing)
O23 - Service: SWIHPWMI - Sierra Wireless Inc. - C:\Program Files\HPQ\Shared\Sierra Wireless\Win32\Unicode\SWIHPWMI.exe
O23 - Service: Symantec AppCore Service (SymAppCore) - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe (file missing)
O23 - Service: SymSnapService - Symantec - C:\Program Files\Norton Ghost\Shared\Drivers\SymSnapService.exe
O23 - Service: Intel(R) Active Management Technology User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\AMT\UNS.exe
O23 - Service: XAudioService - Conexant Systems, Inc. - C:\Windows\system32\DRIVERS\xaudio.exe

--
End of file - 5872 bytes
********
VH Lars
10. maj 2009 - 09:22 #1
Oplever du problemer ?

Hvilket VIRKENDE sikkerhedsprogram bruger du ?
Der er underlige 'rester' efter Symantec/Norton' ?
Avatar billede greenstreet Nybegynder
10. maj 2009 - 21:36 #2
Hmm... Ja jeg har for nylig bedt Windows om ikke at opstarte med Norton Ghost. Men ellers må jeg sige at... ja, min maskine er blevet temmelig langsom, og det har ikke hjulpet med CCleaner, Spybot, Malwarebytes, Adaware eller hvad ved jeg...;-)
Avatar billede greenstreet Nybegynder
10. maj 2009 - 21:37 #3
Hov, - glemte lige at svare på dit spørgsmål: Jeg bruger AVG free og ellers kun Windows Vistas sikkerhedssystemer...
10. maj 2009 - 21:46 #4
"...kun Windows Vistas sikkerhedssystemer... " - det ka' du da ikke mene ? Jo det beskytte Vista mod at DU foretager noget "forkert", men ikke på nogen måde mod banditter / 'snavs' udefra...

http://www.spywarefri.dk/sikkerhedspakken/

PS: Der er vist også 'rester' efter AVG8 ?
10. maj 2009 - 21:46 #5
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...
Avatar billede greenstreet Nybegynder
10. maj 2009 - 23:13 #6
Hej igen
Har kørt og kører ovennævnte regelmæssigt.
Har lige nærlæst min PC og finder så ud af at jeg vist kører HP Protect tools og derudover "kun" WIndows farewall...Tager link'et vedr. sikkerhedspakken til mig og går igang med at beskytte mig mere...-)
Hvordan ser Hijack This - loggen ellers ud og er der noget der jeg skal gøre noget ved?
11. maj 2009 - 06:33 #7
Mest 'oprydning' ->

Find programmet/filen C:\Windows\System32\services.msc - HøjreMusseTast - "Kør som administrator"

Find Tjenesten (Hvis den er der)
* getPlus(R) Helper - NOS Microsystems Ltd
* Google Update Service
* iPod-tjeneste (iPod Service)
* Nero BackItUp Scheduler 4.0
* Symantec AppCore Service (SymAppCore)
* stllssvr - Unknown owner
* Norton Ghost - Symantec Corporation (Eller bruger du det 'tit' ?)
* SymSnapService - Symantec (Eller bruger du det 'tit' ?)
* PDF Document Manager (pdfcDispatcher)  (Eller bruger du det 'tit' ?)
stop den hvis den kører, højreklik på den og vælg Starttype Deaktiveret.

------------------------------------------------------------------------

Kør en scanning med Hijackthis,
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

O23 - Service: getPlus(R) Helper - NOS Microsystems Ltd. - C:\Program Files\NOS\bin\getPlus_HelperSvc.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate1c9a9a84e33fe80) (gupdate1c9a9a84e33fe80) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 4.0 - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Nero\Nero BackItUp 4\NBService.exe (file missing)
O23 - Service: Norton Ghost - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton Ghost\Agent\VProSvc.exe  (Eller bruger du det 'tit' ?)
O23 - Service: PDF Document Manager (pdfcDispatcher) - PDF Complete Inc - C:\Program Files\PDF Complete\pdfsvc.exe
O23 - Service: stllssvr - Unknown owner - c:\Program Files\Common Files\SureThing Shared\stllssvr.exe (file missing)
O23 - Service: Symantec AppCore Service (SymAppCore) - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe (file missing)
O23 - Service: SymSnapService - Symantec - C:\Program Files\Norton Ghost\Shared\Drivers\SymSnapService.exe

Genstart normalt...

------------------------------------------------------------------------

Ta' en oprydning med nævnte CCleaner...

------------------------------------------------------------------------

Hvordan kører PC'en så nu ?
11. maj 2009 - 06:35 #8
NB: HiJackThis så også køres med nævnte HøjreMusseTast - "Kør som administrator" ...
Avatar billede greenstreet Nybegynder
12. maj 2009 - 18:01 #9
Hej igen
Filen C:\Windows\System32\services.msc kan jeg ikke få til at starte op men efter HiJackThis-oprydning samt ccleanerr ser det ud til at PCen kører hurtigere.
Tak for hjælpen!
VH Lars
Avatar billede greenstreet Nybegynder
12. maj 2009 - 18:01 #10
Æh... hvordan er det så lige jeg giver points?
12. maj 2009 - 19:11 #11
... Må jeg lige se en frisk log fra HiJackThis ?
Avatar billede greenstreet Nybegynder
12. maj 2009 - 23:16 #12
...Det kan du tro:
*******
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 23:12:52, on 12-05-2009
Platform: Windows Vista SP1 (WinNT 6.00.1905)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Program Files\IObit\Advanced SystemCare 3\AWC.exe
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\WINDOWS\SMINST\scheduler.exe
C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP ProtectTools Security Manager\pthosttr.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\HPWAMain.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\WiFiMsg.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\QLBCTRL.exe
C:\Program Files\Intel\AMT\atchk.exe
C:\Program Files\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
C:\Program Files\Seagate\Basics\Basics Status\MaxMenuMgrBasics.exe
C:\WINDOWS\WindowsMobile\wmdc.exe
C:\Program Files\AVG\AVG8\avgtray.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Software Update\hpwuSchd2.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MOM.EXE
C:\Program Files\Tall Emu\Online Armor\oaui.exe
C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LightScribeControlPanel.exe
C:\Program Files\RocketDock\RocketDock.exe
C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Windows\System32\mobsync.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\Shared\HpqToaster.exe
C:\Program Files\Tall Emu\Online Armor\OAhlp.exe
C:\Program Files\Windows Media Player\wmpnscfg.exe
C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\BtStackServer.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CCC.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\OUTLOOK.EXE
C:\Program Files\AVG\AVG8\avgcsrvx.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\WINWORD.EXE
C:\Program Files\AVG\AVG8\avgcsrvx.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Hp\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_clipbook.exe
C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashUtil10b.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Users\Lars.Lars-PC\Desktop\HijackThis\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.hp.com
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.hp.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files\AVG\AVG8\avgssie.dll
O2 - BHO: Spybot-S&D IE Protection - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: Credential Manager for HP ProtectTools - {DF21F1DB-80C6-11D3-9483-B03D0EC10000} - C:\Program Files\Hewlett-Packard\IAM\Bin\ItIEAddIn.dll
O2 - BHO: Cooliris Plug-In for Internet Explorer - {EAEE5C74-6D0D-4aca-9232-0DA4A7B866BA} - C:\Program Files\PicLensIE\cooliris.dll
O2 - BHO: HP Smart BHO Class - {FFFFFFFF-CF4E-4F2B-BDC2-0E72E116A856} - C:\Program Files\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_BHO.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [PTHOSTTR] C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP ProtectTools Security Manager\PTHOSTTR.EXE /Start
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [hpWirelessAssistant] %ProgramFiles%\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\HPWAMain.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WAWifiMessage] %ProgramFiles%\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\WiFiMsg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Health Check Scheduler] c:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Health Check\HPHC_Scheduler.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QlbCtrl] %ProgramFiles%\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\QlbCtrl.exe /Start
O4 - HKLM\..\Run: [CognizanceTS] rundll32.exe C:\PROGRA~1\HEWLET~1\IAM\Bin\ASTSVCC.dll,RegisterModule
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [atchk] "C:\Program Files\Intel\AMT\atchk.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HPWWANGSAssistant] c:\SWSetup\HPQWWAN\HPWWanGSAssistant.exe /TrayMode
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Program Files\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [basicsmssmenu] "C:\Program Files\Seagate\Basics\Basics Status\MaxMenuMgrBasics.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Mobile Device Center] %windir%\WindowsMobile\wmdc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG8_TRAY] C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [@OnlineArmor GUI] "C:\Program Files\Tall Emu\Online Armor\OAui.exe"
O4 - HKLM\..\RunOnce: [ST Recovery Launcher] %WINDIR%\SMINST\launcher.exe
O4 - HKCU\..\Run: [LightScribe Control Panel] C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LightScribeControlPanel.exe -hidden
O4 - HKCU\..\Run: [RocketDock] "C:\Program Files\RocketDock\RocketDock.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O4 - Global Startup: DVD Check.lnk = C:\Program Files\InterVideo\DVD Check\DVDCheck.exe
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Program Files\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send billede til &Bluetooth-enhed... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O8 - Extra context menu item: Send siden til &Bluetooth-enhed... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: @C:\Windows\WindowsMobile\INetRepl.dll,-222 - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Windows\WindowsMobile\INetRepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Windows\WindowsMobile\INetRepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Windows\WindowsMobile\INetRepl.dll,-223 - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Windows\WindowsMobile\INetRepl.dll
O9 - Extra button: Launch Cooliris - {3437D640-C91A-458f-89F5-B9095EA4C28B} - C:\Program Files\PicLensIE\cooliris.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~1\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-12650 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: HP Smart markering - {DDE87865-83C5-48c4-8357-2F5B1AA84522} - C:\Program Files\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_BHO.dll
O9 - Extra button: (no name) - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Spybot - Search & Destroy Configuration - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O13 - Gopher Prefix:
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} - http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab
O16 - DPF: {5D637FAD-E202-48D1-8F18-5B9C459BD1E3} - http://express.foto.com/ImageUploader5.cab
O16 - DPF: {6D2EF4B4-CB62-4C0B-85F3-B79C236D702C} - http://www.new.facebook.com/controls/contactx.dll
O16 - DPF: {CF40ACC5-E1BB-4AFF-AC72-04C2F616BCA7} - http://wwwimages.adobe.com/www.adobe.com/products/acrobat/nos/gp.cab
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Program Files\AVG\AVG8\avgpp.dll
O20 - AppInit_DLLs: APSHook.dll,avgrsstx.dll
O20 - Winlogon Notify: DeviceNP - C:\Windows\SYSTEM32\DeviceNP.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Fences - {EC654325-1273-C2A9-2B7C-45A29BCE2FBD} - C:\Program Files\Stardock\Fences\DesktopDock.dll
O23 - Service: Adobe Active File Monitor V7 (AdobeActiveFileMonitor7.0) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files\Adobe\Photoshop Elements 7.0\PhotoshopElementsFileAgent.exe
O23 - Service: Andrea ADI Filters Service (AEADIFilters) - Andrea Electronics Corporation - C:\Windows\system32\AEADISRV.EXE
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Intel(R) Active Management Technology System Status Service (atchksrv) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\AMT\atchksrv.exe
O23 - Service: Ati External Event Utility - ATI Technologies Inc. - C:\Windows\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: AVG Free8 WatchDog (avg8wd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Basics Service - Seagate Technology LLC - C:\Program Files\Seagate\Basics\Service\SyncServicesBasics.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Com4Qlb - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Quick Launch Buttons\Com4Qlb.exe
O23 - Service: HP ProtectTools Device Locking / Auditing (FLCDLOCK) - Hewlett-Packard Ltd - C:\Windows\system32\flcdlock.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Acresso Software Inc. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: getPlus(R) Helper - NOS Microsystems Ltd. - C:\Program Files\NOS\bin\getPlus_HelperSvc.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate1c9a9a84e33fe80) (gupdate1c9a9a84e33fe80) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HP Health Check Service - Hewlett-Packard - c:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Health Check\hphc_service.exe
O23 - Service: Drive Encryption Service (HpFkCryptService) - SafeBoot International - c:\Program Files\Hewlett-Packard\Drive Encryption\HpFkCrypt.exe
O23 - Service: hpqwmiex - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files\Hewlett-Packard\Shared\hpqWmiEx.exe
O23 - Service: HP Service (hpsrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Hpservice.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: IviRegMgr - InterVideo - C:\Program Files\Common Files\InterVideo\RegMgr\iviRegMgr.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Active Management Technology Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\AMT\LMS.exe
O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 4.0 - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Nero\Nero BackItUp 4\NBService.exe (file missing)
O23 - Service: Norton Ghost - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton Ghost\Agent\VProSvc.exe
O23 - Service: O&O Defrag - O&O Software GmbH - C:\Windows\system32\oodag.exe
O23 - Service: Online Armor Helper Service (OAcat) - Tall Emu - C:\Program Files\Tall Emu\Online Armor\OAcat.exe
O23 - Service: PDF Document Manager (pdfcDispatcher) - PDF Complete Inc - C:\Program Files\PDF Complete\pdfsvc.exe
O23 - Service: SBSD Security Center Service (SBSDWSCService) - Safer Networking Ltd. - C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\SDWinSec.exe
O23 - Service: stllssvr - Unknown owner - c:\Program Files\Common Files\SureThing Shared\stllssvr.exe (file missing)
O23 - Service: Online Armor (SvcOnlineArmor) - Tall Emu - C:\Program Files\Tall Emu\Online Armor\oasrv.exe
O23 - Service: SWIHPWMI - Sierra Wireless Inc. - C:\Program Files\HPQ\Shared\Sierra Wireless\Win32\Unicode\SWIHPWMI.exe
O23 - Service: Symantec AppCore Service (SymAppCore) - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe (file missing)
O23 - Service: SymSnapService - Symantec - C:\Program Files\Norton Ghost\Shared\Drivers\SymSnapService.exe
O23 - Service: Intel(R) Active Management Technology User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\AMT\UNS.exe
O23 - Service: XAudioService - Conexant Systems, Inc. - C:\Windows\system32\DRIVERS\xaudio.exe

--
End of file - 13716 bytes
*****
I øvrigt døjer jeg stadigvæk med det problem at computeren ofte står og "kører i tomgang" hvor den åbenbart aflæser et eller andet på HDen... Hvad kan det være?
Avatar billede greenstreet Nybegynder
12. maj 2009 - 23:19 #13
...Forresten - ser lige at jeg kører med SP1, - men der er da kommet en SP2, ikke? Kan den løse nogle af problemerne?
13. maj 2009 - 06:29 #14
Der er kommet en SP2 til M$ Office 2007 pakken...

----

Afinstall
* Apple Mobile Device
* Bonjour-tjeneste (Bonjour Service)
* Google Update Service

----

"...Filen C:\Windows\System32\services.msc kan jeg ikke få til at starte op ..." - hvordan det ?
HøjreMusseTast - "Kør som administrator"

Og så gennemfør #7 igen ...
29. juni 2009 - 06:40 #15
(Hvad endte dennne tråd med ?)
20. november 2009 - 21:41 #16
(Hvad endte dennne tråd med ?) #2