Avatar billede ida_blomst Nybegynder
08. maj 2009 - 11:50 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg godt slette IE????

Hej!
kan man roligt slette IE, og så geninstallere det bagefter?? Eller bliver alt det man så har installeret efter EI slettet?
Avatar billede mchlbk Praktikant
08. maj 2009 - 11:55 #1
Internet Explorer er en så integreret del af dit Windows-styresystem, at den ikke kan fjernes uden risiko for at du ødelægger hele styresystemet.
Avatar billede fusion-it Nybegynder
08. maj 2009 - 11:57 #2
Jer ret sikker på at dit windows kommer med en IE som standard hvis du så f.eks har IE7 som standard og installere IE8 kan du godt afinstallere IE8 for så at have IE7 til råsdighed.

:)
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2009 - 11:58 #3
Mchlbk, her på Eksperten.dk er det skik at man først lægger en kommentar, og derefter, hvis man bliver bedt om det, lægger et svar.

Ida_blomst, jo, du kan godt fjerne selve IE, men der vil altid ligge masser af komponenter tilbage, da det er dem som Windows bruger til at oprette forbindelse til internettet, bla. for at opdatere.
Avatar billede fusion-it Nybegynder
08. maj 2009 - 12:01 #4
#her på Eksperten.dk er det skik at man først lægger en kommentar
En ting er skik en anden er regler :)

Når man føler man giver et svar syntes jeg det er passende at skrive som svar :)
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2009 - 12:15 #5
Netop fordi det ikke er en regel skrev jeg skik.
Desuden ved du jo ikke, om dit svar hjælper på idas problem.

Blot fordi du syntes at det er passende at skrive et svar, er det jo ikke det samme som at det er normen her på Eksperten, vel?
Avatar billede fusion-it Nybegynder
08. maj 2009 - 12:22 #6
Nej men jeg giver jo ida mulighed for at vælge hvem har svaret eller er det så forkert ???
Avatar billede fusion-it Nybegynder
08. maj 2009 - 12:27 #7
#kimsey0
Fordi vi smider et svar er jo ikke ens med at ida SKAL dele point ud til os, ved at smide hvad man mener der er et svar lader man her Ida selv bestemme ;)

Boller fra koberg eller koberg fra boller ;)
Avatar billede mchlbk Praktikant
08. maj 2009 - 21:35 #8
Rolig nu. ;)

Når det er sendt som et svar er det fordi det _er_ svaret på Idas spørgsmål. Hun har problemer med at komme på Facebook og håber øjensynligt at en komplet fjernelse + geninstallation af IE kan afhjælpe problemet, hvilket det ikke kan. Vi har prøvet forskellige ting, som I kan læse i hendes tråde, men har ikke fundet en løsning. Endnu.

:)
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2009 - 14:29 #9
Jeg ønskede slet ikke at det skulle udvikle sig til en diskution, og jeg respekterer selvfølgelig fusions mening om det. Det gælder jo om at hjælpe, ikke om at nedgøre hinanden :)

Ida, jeg havde ikke set dine andre tråde. At afinstallere IE og geninstallere det vil nok ikke hjælpe, da det, efter din anden tråd at dømme, ikke er noget med IE.
Avatar billede fusion-it Nybegynder
10. maj 2009 - 21:58 #10
Det er jo ikke særligt hensigtmæssigt at vi skal sidde og rode rundt i andre tråde .....

Så må man jo behodle sin tråd til den er løst istedet for bare at blive ved :)

Men jeg kan høre der er folk på sagen :)

Good luck!
Avatar billede arnebalsby Nybegynder
13. maj 2009 - 13:31 #11
Prøv en "Tools" - "Internet Options" - "Advanced" - og så nederdt "Reset" . Det må vel svare til at geninstalle IE.

Jeg smider et svar bare for at drille kimsey0 .
Avatar billede mchlbk Praktikant
13. maj 2009 - 13:40 #12
Ida, husk at lukke denne tråd, da problemet er blevet løst.
09. maj 2010 - 16:37 #13
<ida_blomst>: Hvad endte denne tråd med ?