Avatar billede birnum Nybegynder
07. maj 2009 - 21:28 Der er 1 løsning

hjælp - An actionscript error has occured - hva gør jeg

Jeg har fået følgende fejl på en hjemmeside hvor jeg skulle se en flash-ting:

An actionscript error has occured

TypeError: Error #1085: The element type "question" must be terminated by the matching end-tag "</question>".
    at DidYouKnowLoader/_onXMLLoaded()
    at flash.events::EventDispatcher/dispatchEventFunction()
    at flash.events::EventDispatcher/dispatchEvent()
    at flash.net::URLLoader/onComplete()

dismiss all  eller  continue.

Jeg trykker continue og så kommer næste fejlbesked da den havde "loaded færdigt"

TypeError: Error #1009: Cannot access a property or method of a null object reference.
    at com.simplethinking.quiz::DidYouKnow/createQuestions()
    at com.simplethinking.quiz::DidYouKnow/init()
    at DidYouKnow_fla::MainTimeline/processXML()
    at DidYouKnowLoader/_onLoadedSWFAnimateIn()
    at flash.events::EventDispatcher/dispatchEventFunction()
    at flash.events::EventDispatcher/dispatchEvent()
    at DidYouKnow_fla::MainTimeline/frame2()

jeg har
Adobe flash player 10

jeg har lige opdateret mit internet explorer til verion 8 og geninstalleret min internet security suite (fra CA) - ved ikke om der er noget i vejen dér?

håber nogle kan hjælpe

mvh

Allan
Avatar billede birnum Nybegynder
14. maj 2009 - 12:04 #1
ingen hjælp... afslutter