Avatar billede webmaster-steel Nybegynder
07. maj 2009 - 15:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vis video fra USB webcam på hjemmeside

Hej alle.

Jeg skal bruge noget hjælp, problemet er det at jeg har et USB webcam og jeg vil gerne kunne vise det live på min hjemmeside. Det skal lige siges at jeg selv køre min egen webserver.

Det som det hele går på er at jeg har lavet et lille program hvor jeg kan styre en have vander fra en hjemmeside, men det er jo ikke sjovt hvis jeg skal side og kigge ud a vinduet :o) så jeg vil gerne havde koblet et webcam på der kan vise det hele live på den samme side.

Er der nogen der har en god ide ????
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2009 - 15:13 #1
Du kan købe specielle kameraer med indbygget webserver.
De er også mulige at styre direkte over internettet hvis du kobler dem på din netforbindelse.
Her er et, godt nok fra en amerikansk producent, men du kan jo selv søge videre.
http://www.stardot-tech.com/netcam/
Avatar billede webmaster-steel Nybegynder
07. maj 2009 - 22:23 #2
Takker men det er ikke helt det jeg leder efter, ide'n var nemlig at bruge det jeg har, og der er tilfældigvis et USB..
Men tak for svaret.
Avatar billede webmaster-steel Nybegynder
11. maj 2009 - 11:52 #3
Har selv fundet et svar lukker tråden
Avatar billede webmaster-steel Nybegynder
18. september 2013 - 10:47 #4
Lukket