Avatar billede salimbharuchi Nybegynder
05. maj 2009 - 13:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Weekly Report

Hi experts,
I need a weekly report in access 2007 database...

it must look something like this:
                          Week 18:
Student Name:mon 27/4 | tues 28/4 | wed 29/4 | thurs 30/4| ...

It must display current week...or weeks can be choosen by some means..

Pls help me with this...

Regards,
Salim..
Avatar billede rosco Novice
05. maj 2009 - 21:09 #1
For the query

Gives you the weeknumber  =FORMAT(Date();"WW")  in Criteria you write [Weeknumber]
You also need the year    =FORMAT(Date();"yyyy") in Criteria you write [Year]
Avatar billede salimbharuchi Nybegynder
06. maj 2009 - 09:37 #2
Thanks for reply..
I already have weeknumber by DatePart("ww";Date();2;1); also i have Week: WeekdayName(Weekday(Date();2))

This gives me Week number and Weekday... now i need to display all the days in a week... i.e mon; tue; and so on..with respective dates like mon 27/4 | tue 28/4 and so on..
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2009 - 22:45 #3
try:
=Format(YourDate;"ddd") & " " & format(Yourdate;"dd/m").
If it is not a matter of format - you must tell us how the records supplying the data is organized