Avatar billede fesab Nybegynder
03. maj 2009 - 17:49 Der er 5 kommentarer

harddisk søger hele tiden

når jeg er på nettet og søger eller arbejder generelt arbejder harddisk utrolig længe inden jeg kommer ind på de sider jeg beder om når så harddisken er færdig med at køre er der ikke noget før jeg trykker videre så kører den igen
Avatar billede fesab Nybegynder
03. maj 2009 - 18:12 #1
Er derikke en der har et bud på dette problem jeg er totalt på bar bund
03. maj 2009 - 19:38 #2
For 130'ende gang -> skal vi gætte:
Win98, W2000, XP, Vista, Win7 , ... ?
Avatar billede mchlbk Praktikant
03. maj 2009 - 21:01 #3
Hvad har du af ram i din maskine? Det kunne lyde som om den bruger harddisk i stedet for ram til midlertidigt lager.
Avatar billede tazly Nybegynder
06. maj 2009 - 13:02 #4
Enig med mchlbk - lyder som om den pager. Dvs. ikke ram nok. Løsninger:
1) Stop de baggrunds-programmer fra at køre, som du alligevel ikke bruger.
2) Opgrader din maskine
3) Opgrader dit OS. Fx til ubuntu.
06. maj 2009 - 17:52 #5
<fesab>: Du vender vel tilbage ?