Avatar billede SjollerDk Nybegynder
01. maj 2009 - 03:41 Der er 1 kommentar

Netbeans driller

Har vedhæftet en rar fil, hvor mit netbeans projekt ligger. Mit problem består i, at jeg ikke kan få lavet en ordentlig main, så jeg kan køre og afprøve min kode. Den siger heletiden at der mangler en main klasse. Den der ligger i rar filen er den helt standard, som netbeans selv generer.

Håber meget på en venlig sjæl, der kan lure hvordan jeg får skrevet en ordentlig mainclass. Så jeg kan køre min kode, og min gui, så jeg kan se om den fungerer efter hensigten.

På forhånd tak.

Netbeans projekt:

http://www.gratisupload.dk/download/28312/
Avatar billede Kolbeck Nybegynder
17. maj 2009 - 15:17 #1
Den her main class opretter en JFrame og sætter din panel på, så kan du da se om det virker.

[code]
public static void main(String[] args) {
    KundeKartotek kundeKartotek = new KundeKartotek();
    OpretKundeGUI opretKundeGUI = new OpretKundeGUI(kundeKartotek);

    JFrame frame = new JFrame();
    frame.add(opretKundeGUI);
    frame.setSize(400, 300);
    frame.setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE);
    frame.setVisible(true);
}
[/code]