Avatar billede bjoerneboe Nybegynder
28. april 2009 - 20:31 Der er 3 kommentarer

GPU

Hej Allesammen

Er gået lidt igang med at OC mit grafikkort, pt. er den ca. OC 8% og bliver 72grader under stress med furmark.
Hvad er det acceptable temp. niveau for gpu ?

Jeg bruger Rivatuner til at OC og måle temp med, findes der bedre alternativer ?

Skal jeg ændre på andet end engine, shader og memory ?

Kører med Asus 800GT, og opgarederer måske snart til SLI
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
28. april 2009 - 20:41 #1
Hej..

Hold den under 90(C).

Du kan jo prøve at give den noget mere spænding at hive i..
Avatar billede CalE Nybegynder
15. maj 2009 - 14:22 #2
Jeg er nysgerrig ? Hvor giver man den mere spænding at rive i?

jeg har oc mit gfx fra 600 / 1500 / 900 Til 738 / 1880 / 1100

Den rammer maks 65c ved 3dMark og efter en times tid med Company of heroes TOV er det, det samme  - Hvis jeg forsøger at øge værdierne yderligere kommer der flicker og jeg tænker at så skal den da bare have noget mere juice.. når jeg googler kommer der alt muligt med BIOS flash af gfx og det kan da ikke være så avanceret ?
Avatar billede Inqk Nybegynder
22. maj 2009 - 02:16 #3
I skal bruge Nibitor til at lave en ny grafikkort bios hvor i giver den mere spænding. Så skal i bruge Nvflash som i booter fra floppy eller CD-drev, også flasher grafikkortet med den nye bios.

Hvis det er en vellykket bios opdatering så burde i kunne presse grafikkort endu mere.