Avatar billede webco_dk Nybegynder
28. april 2009 - 16:36 Der er 2 kommentarer

grafisk arbejde ½-1time

Hej jeg søger en der lige har en times tid til at lave lidt fritlægning af 3 billeder og en lille meget simpel illostration.
så hurtigt så muligt giver gerne lidt for det.

send en mail på christen@webco.dk
Avatar billede janerusz Nybegynder
02. juni 2009 - 09:43 #1
Hey Christen

Jeg kan nok godt hjaelpe. hvad er det du helt praecist skal have lavet?

Hvis du vil se noget jeg har lavet, kan du tjekke www.LIFA.DK jeg har lavet stort set alt grafisk arbejde for den.

MVH

Jane
Avatar billede computerlab Nybegynder
23. juli 2009 - 10:39 #2
Opgaven er vel lukket nu, eller?