Avatar billede Zome Nybegynder
25. april 2009 - 18:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ny computer

Hej folkens. Min konfirmation står lige for døren og jeg har en gammel Logic computer fra 2004, som er ret så langsom er kan ikke køre nogle af de nye spil. Hvis nu man skal købe en god gamer computer til omkring de 7.500 Kr. Hvad for en skal man så have?

Ønsker til computeren:

Geforce 260 GTX
2-4 GB RAM
God processor
Flot Kabinet (i stil af Antec Ninehundred)
Godt lydkort (Komponere også musik)
Windows Vista Premium (den billige version)

På forhånd tak

- Jonathan.
Avatar billede CCodam Nybegynder
25. april 2009 - 21:35 #1
#0 Du kan få en rigtig god computer her fx:
http://topdata.dk/product.asp?product=5886
Og hvis du kontakter dem, så kan du sagtens få lov til at bestille den med et andet kabinet af eget valg :)

Hvis du dog har mod på at samle selv, så skriver du bare, så må vi nemlig lige finde de helt rigtige dele :)
Avatar billede Zome Nybegynder
25. april 2009 - 21:47 #2
Tror ikke det at samle min egen PC er min kop te... Fortrækker den helt fejlfri så jeg har nogen at beskylde hvis den har nogle ;) Men rigtig mange tak for det forslag. Det vil jeg helt klart se på :)
Avatar billede Zome Nybegynder
26. april 2009 - 17:24 #3
Andre svar?
Avatar billede Zome Nybegynder
26. april 2009 - 17:31 #4
2# Skal lige høre... Har den windows med sig?
Avatar billede CCodam Nybegynder
26. april 2009 - 18:41 #5
#4 Nej, men du kan købe det som tilvalg, både ved siden af, eller installeret:
http://topdata.dk/group.asp?group=296

Derudover kan jeg se at de lige har opdateret deres sortiment, og et bedre valg, ville derfor være denne computer:
http://topdata.dk/product.asp?product=5904
Avatar billede Zome Nybegynder
26. april 2009 - 19:14 #6
5# Mange tak :) Jeg har fået prisen til præcis det som jeg havde forstillet mig. 7.200 Mange tak igen.

Er stadig oppe for andre svar.
Avatar billede CCodam Nybegynder
26. april 2009 - 19:21 #7
#5 Det var så lidt :) Du kan jo bare acceptere dette svar, hvis du ender ud med at købe mit forslag...

Og så må du ellers hygge dig med din nye comp ;)
Avatar billede Zome Nybegynder
26. april 2009 - 19:25 #8
Svar accepteret. Mange tak for hjælpen.