Avatar billede cyberspace Nybegynder
24. april 2009 - 23:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

den ulrimative trådløse notebook mus

En af mine venner er på jagt efter en rigtig god og gerne billig trådløs bærbar  mus (gerne uden batteri)

måske nogen har erfaring og kenskab med en anbefalelses værdig mus.

gerne link til hvor den kan købe

Ser frem til brugbart og hurtigt svar - Tak.
Avatar billede heg Nybegynder
25. april 2009 - 06:49 #1
trådløs mus til bærbar uden batterier ?
en sådan har jeg ikke set endnu.

bruger selv microsoft arc mouse (ikke særlig billig, men utrolig handy og lækkert design)
Avatar billede Walbinger Nybegynder
25. april 2009 - 09:55 #2
Jeg har selv en trådløs Logitech VX Nano (se link http://www.laptops.dk/product_info.php?cPath=50_67&products_id=2611)

Det er simpelthen den bedste mus jeg har haft til dato. Præcis, pålidelig og så kan den styres fra lang afstand.

Jeg fandt den på nettet til omkring 420 kr mener jeg.!

Kan stærkt anbefalse! og så er selve USB senderen så lille at du stort set ikke opdager den.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
25. april 2009 - 09:59 #3
min kammerat har kigget lidt på denne - lad mig høre hvad i syntes og den er"uden" batterier

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=261357#

stadivæk andre foreslag er velkommende
Avatar billede cyberspace Nybegynder
25. april 2009 - 10:01 #4
wallbinger>> ganske cool mus du har fundet
Avatar billede justrace Novice
25. april 2009 - 12:42 #5
Den er jo ikke ret trådløs når man skal have den musemåtte tilsluttet for at bruge den.

Den Logitech VX Nano Walbinger linker til er nok det bedste der fås til bærbar.
Avatar billede Walbinger Nybegynder
25. april 2009 - 14:08 #6
jamen jeg er også rigtig glad for den!....den er simpelthen kanon og ikke særlig stort. Perfekt til en bærbar...:)
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2009 - 20:21 #7
Har også en, den er rigtig god !