Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2001 - 09:57 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Lidt vurdering kan bruges - tak

Denne side (http://www.bosser.dk) er ikke nogen stort foretagende, men jeg vil gerne havde at det funger!!!! Så der for:

Test om \"printfunktionen\" virker?

Test om \"højre-klik\" virker og om der skal tilføjes ting der til eller om den skal fjernes?

Test, generalt - design og små fejl.

Test hastigheden - hurtig?, langsom? eller ?

På forhånd tak

Bosser
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2001 - 10:12 #1
\"Print the above page\" burde nok være på dansk

Og nej, print funktionen virker ikke korrekt. Jeg får skrevet den ramme ud som \"print this page\" står i.

Dit logo er meget mørkt..

Din højreklik menu har ikke forbedret min navigation, og fortæller du dine brugere at den er der?

Men ellers en ok side, dejlig hurtig..
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2001 - 10:16 #2
Hvad så hvis du bruger \"højreklik\" og vælger \"udskriv denne side\"????
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2001 - 10:43 #3
Så virker det fint!
Avatar billede francke Nybegynder
07. juli 2001 - 10:53 #4
Du ved det måske godt men disse link virker ikke slitz.dk /GroupCare.dk/ Mowiez.nu
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2001 - 11:01 #5
Ok tak for det francke - Jeg skal få det rette omg.

Desværre tro jeg slitz.dk er lukket og det samme er moviez.nu også.
Avatar billede bo Nybegynder
07. juli 2001 - 12:00 #6
Printefunktionen virker.

Højre-klik funktionen virker.

Hurtig load tid.

Jeg synes ikke rigtig, at dit logo passer ind i dit design.
Prøv at vælge nogle andre farver.

Ellers fandt jeg ingen fejl.
Avatar billede kunze Nybegynder
07. juli 2001 - 16:32 #7
Dit logo er lidt mørkt i det og så minder det min og BG-Bank...

Måske du skulle lave logoet lidt mere farverigt eller finde en Photoshop-nørd som har 5 min. :)

Hilsen Simon Kunze
Avatar billede kunze Nybegynder
07. juli 2001 - 16:34 #8
Jeg skal vist have en staveplade :\\

Jeg mente \"Dit logo er lidt mørkt i det og så minder det mig om BG-Bank...\" ;)
Avatar billede rezire Nybegynder
07. juli 2001 - 17:02 #9
lad være med at skrive at du har et liv på din forside. det er åndssvagt. Hvis man skal lave en god side skal man være klar til at løse problemer hele tiden. Jeg vil rådde dig til at lave nogle linje brud i din velkomst tekst. Siden kan heller ikke ses i 600 X 800. jeg kan af en eller anden grund ikke se dine links i menuen. Du skulle lade være med at skrive links i menuen før du har lavet siderne til det. Toplogoet er som før nævnt i nogle farver der skiller sig ud af fra resten af siden. Alt i alt gir din side mig ikke løst til at surfe videre.

7@13
Avatar billede kunze Nybegynder
07. juli 2001 - 21:05 #10
Den manger lidt grafik eller effekter.. f.eks. Flash...

www.ncparty.dk/dexter <-- Der er lidt simpelt flash... Og en frisk blå baggrundsfarve..

Hilsen Simon Kunze