Avatar billede projektet Nybegynder
23. april 2009 - 17:15 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

driver

hej er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en bluetooth driver til vista 64?
Avatar billede CCodam Nybegynder
23. april 2009 - 17:37 #1
Hvilken Bluetooth enhed har du, model?
Eller hvis den er indbygget i din bærbare, hvilken mærke/model er din bærbar?
Avatar billede projektet Nybegynder
23. april 2009 - 17:45 #2
det er en ekstern enhed, den hedder Blutonium BCM2035 Bluetooth 2.4 GHz Single Chip Transceiver
Avatar billede CCodam Nybegynder
23. april 2009 - 18:01 #3
Du kan prøve denne, jeg er dog ikke sikker på at den virker med 64bit :/

http://www.billionton.com.tw/website/download/driver/Bluetooth_old/1.4.2.11-B/BT1.2.htm
Avatar billede projektet Nybegynder
23. april 2009 - 18:18 #4
det skal da prøves :)
Avatar billede CCodam Nybegynder
23. april 2009 - 18:29 #5
#4 Jeps, ellers så må du lige skrive :) så må jeg igang med en større støvsugning af google :P
Avatar billede projektet Nybegynder
23. april 2009 - 18:58 #6
arh.. er det 200 p værd? ;) kan du finde en får du 5000 p :)
Avatar billede CCodam Nybegynder
23. april 2009 - 20:14 #7
#6 Gætter på den anden ikke virkede?
Avatar billede projektet Nybegynder
23. april 2009 - 20:27 #8
hej... jeg fik timeout efter 1,5 time da jeg prøvede at hente driveren :/
Avatar billede CCodam Nybegynder
23. april 2009 - 20:38 #9
#8 Ja ok, det er da godt nok ikke verdens hurtigste download man får der :S Jeg forsøger lige selv at hente den, og skal nok fyre den op et hurtigere sted så du kan få fat i den :)

Prøv dette i mens så:
ftp://ftp.software.ibm.com/pc/pccbbs/mobiles/7kba12ww.exe
Når du "installere" den, ligger den filer i C:\DRIVERS\TPBTooth
Prøv at åbne Setup der og kør den.

Hvis dette ikke lykkes så gå ind i enhedshåndtering hvor din driver står med et gult spørgsmåltegn, højreklik på den og vælg opdater driver.
Vælg at du manuelt vil finde driveren, og browse så til C:\DRIVERS\TPBTooth\Win64 og lad den finde driveren der...
Avatar billede projektet Nybegynder
23. april 2009 - 21:44 #10
du skal ha points... hvordan gør jeg?
Avatar billede CCodam Nybegynder
23. april 2009 - 21:52 #11
#10 Virkede det da? :)

Du vælger bare at acceptere dette svar, jeg nu ligger :)
Avatar billede projektet Nybegynder
23. april 2009 - 22:02 #12
det virkede også før, jeg fattede bare ikke det med adgangsnøglen, men du skal ha dine points, ellers havde jeg droppet at få det til at virke... mange tak :-)