Avatar billede travelnow Nybegynder
23. april 2009 - 01:35 Der er 1 løsning

Waithandle override

Jeg har følgende forsimplet kode

    public delegate void CrossDomainSearchDelegate(TSE_RQ RQ, MemoryStream ms);

    public class WaitHandle_NeverDies : WaitHandle
    {
        public override object InitializeLifetimeService()
        {
            return (null);
        }

    public static partial class ModulesCommando
    {
        public static TSE_AvailRS[] Search(ModulesCommandoRequest[] modulesCmdReqList)

        {
      <....... cut ......>
            WaitHandle_NeverDies[] waitHandle = new WaitHandle_NeverDies[modulesCmdReqListLength];
        System.IO.MemoryStream[] memoryStreamList = new System.IO.MemoryStream[modulesCmdReqListLength];
      <....... cut ......>
            CrossDomainSearchDelegate searchDelegate = new CrossDomainSearchDelegate(ModuleLoader.CrossDomainSearch);
            System.IO.MemoryStream resultMemoryStream = new System.IO.MemoryStream();
            IAsyncResult iAsyncResult = searchDelegate.BeginInvoke(RQ, resultMemoryStream, null, null);
            WaitHandle_NeverDies wh = (WaitHandle_NeverDies)iAsyncResult.AsyncWaitHandle;
            memoryStreamList[i] = resultMemoryStream;
            waitHandle[i] = wh;
            WaitHandle_NeverDies.WaitAll(waitHandle);
    <....... cut ......>
        }

Det jeg forsøger på, er at override funktionen InitializeLifetimeService() i klassen WaitHandle via klassen WaitHandle_NeverDies, det virker sådan set også, men i ovenstående kode går det galt i flg. linie
WaitHandle_NeverDies wh = (WaitHandle_NeverDies)
iAsyncResult.AsyncWaitHandle;
fordi man ikke kan lave en cast fra WaitHandle til WaitHandle_NeverDies, og det forstår jeg godt at man ikke kan, men mit spørgsmål er, hvordan skal jeg så override funktionen InitializeLifetimeService() så jeg opnår det jeg vil?
Avatar billede travelnow Nybegynder
18. august 2010 - 13:26 #1
tja