Avatar billede kaersgaard Nybegynder
17. april 2009 - 21:22 Der er 5 kommentarer

Kan ikke oprette forbindelse til internettet.

Kære eksperter.
Jeg har fra den ene dag til den anden fået et problem med min forholdsvis nye computer(2 måneder gammel) Jeg kan ikke bruge internettet selvom der nedei højre hjørne, står jeg er logget på nettet.

Jeg bruger Windows Vista Home 64 bit, og ude i "sidebaren, har jeg en gadget som er netraidio - Og det mærkelige er at den kan godt forbinde til internettet, men jeg kan ikke logge på IE eller firefox eller nogen som helst spil hvor der kræves internet adgang.

Er internettet stillet forkert op?  nogen der har en idé om hvordan det løses?

På forhånd tak.
MVH
Søren Kærsgaard
Avatar billede kaersgaard Nybegynder
17. april 2009 - 21:24 #1
Skal lige siges at jeg bruger Netstik/Lan og ikke trådløst
Avatar billede Henrik_JS Nybegynder
17. april 2009 - 22:46 #2
Nede ved internet ikonet, er der en lille klode på ikonet?
Avatar billede kaersgaard Nybegynder
17. april 2009 - 23:32 #3
Ja det er der, der skulle være "forbindelse"

Men hver gang jeg åbner internet explorer står der:t
Siden kan ikke vises, internet Explorer kan ikke vise websiden.
(det mærkelige er jo at den kan modtage netradio, burde den jo ikke uden net?)
Når jeg prøver at bryge "diagnose af forbindelsesproblemer" siger den at der ikke blev fundet nogle problemer.
Avatar billede Henrik_JS Nybegynder
18. april 2009 - 15:04 #4
Prøv at trykke windows knappen ned og r på en gang, og skriv cmd, derefter skal du skrive ping google.dk

Får den nogen svar derfra?
et svar ser sådan her ud.
Reply from 72.14.221.221 bytes=32 time=22ms TTL=242
Avatar billede mchlbk Praktikant
25. april 2009 - 22:13 #5
start->programmer->tilbehør->systemværktøjer->systemgendannelse.

Gendan til en dato så langt tilbage du kan.

Virker det?