Avatar billede corleon Nybegynder
16. april 2009 - 18:36 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

lock it down

hej. mit problem er jeg bruger et program som hedder lock it down. lukker filer eller mapper sådan er det er kun mig som kan kon ind til den mappe eller filen.
når problemet er nu hvor jeg vil åbne programmet siger Run-time error 70: permission denied?

meget bruge for hjælp har meget vigtig ting i den mappe jeg vil går ind til og er bang for miste den hvis jeg restarter programmet
Avatar billede lakridserne Nybegynder
16. april 2009 - 19:29 #1
Er du sikker på du har tastet rigtigt kodeord, og har du tidligere i dag kunnet få adgang til mappen?
Avatar billede corleon Nybegynder
16. april 2009 - 19:41 #2
hvis programmet køre så skal jeg jo tast kodeordet men den fungere ikk!
igår ja den fungere fint. men efter jeg stopped nogle services commando som burde ikk skade windows hvor den køre fint nu...
Avatar billede corleon Nybegynder
16. april 2009 - 19:43 #3
Avatar billede CCodam Nybegynder
16. april 2009 - 19:43 #4
#2 præcist hvilke services har du deaktiveret?? og har du prøvet at aktivere dem igen, for at finde ud af om det er her problemet ligger?
Avatar billede CCodam Nybegynder
16. april 2009 - 19:48 #5
#3 Prøv at aktivere Secondary Logon, det er formegentlig denne service programmer savner

Andre muligheder er Protected Storage, det er dog usandsynligt...
Avatar billede corleon Nybegynder
16. april 2009 - 19:50 #6
nej men det ville tag tid for aktivere dem igen.
men som ekperter som dig kan se hvilket services commando jeg skal aktivere for løs problemet? :P
Avatar billede corleon Nybegynder
16. april 2009 - 19:51 #7
nej det er ikk den.. hmm har aktiveret den men den da ikk genstart pc'er for den skal køre igen? vel.
Avatar billede CCodam Nybegynder
16. april 2009 - 19:57 #8
#7 Nej det burde ikke være nødvendigt at genstarte computeren...
Jeg synes stadig du skulle prøve at aktivere alle servicesne igen, for at slå fast om det er dem programmet savner, eller det er et andet problem, vi står over for...
Avatar billede corleon Nybegynder
16. april 2009 - 19:59 #9
oka det prøver li...
Avatar billede corleon Nybegynder
16. april 2009 - 20:07 #10
okay har prøvet det. aktivere en af gang og se om programmet vil køre men så disableded det igen..
har os lavet lidt om på folder options har føglt det tweak for windows 7 for speed up windows 7 så....
Avatar billede corleon Nybegynder
16. april 2009 - 20:10 #11
har os ændret nogle ting i performance option
Avatar billede corleon Nybegynder
16. april 2009 - 20:39 #12
okay andre som kan hjælp mig plz
Avatar billede mchlbk Praktikant
25. april 2009 - 22:29 #13
Longshot: Prøv at geninstallere programmet. Det vil muligvis reparere det, der er itu.

Virker det?
Avatar billede corleon Nybegynder
13. oktober 2011 - 14:47 #14
ja tak >D
Avatar billede corleon Nybegynder
13. oktober 2011 - 14:48 #15
reinstall programmet