Avatar billede neessen Nybegynder
16. april 2009 - 10:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MYSQL funktion PASSWORD i ASP

Jeg ønkser at benytte den funktion i MYSQL, som hedder PASSWORD, den returner en hashværdi udfra input.

jeg ønkser at bruger den i en bruger tabel ifm. oprettelse af en bruger.

Kan nogen se hvad der er galt med mit SQL og hvorledes jeg får hashværdien fra funktion med i ned i min tabel.

Mit SQL:
    strSQL = "INSERT INTO User(Fullname,Username,Password)  VALUES ( '" & _
            WS_Fullname & "','" & _
            WS_username & "','" & _
            SELECT PASSWORD('WS_PASSWORD') & "')"

    Set objRS = objConn.Execute(strSQL)
Avatar billede arne_v Ekspert
20. april 2009 - 01:30 #1
prøv:

strSQL = "INSERT INTO User(Fullname,Username,Password)  VALUES ( '" & _
            WS_Fullname & "','" & _
            WS_username & "','" & _
            "PASSWORD('" & WS_PASSWORD & "'))"
Avatar billede neessen Nybegynder
20. april 2009 - 14:39 #2
det virkede. Kan du oprette et svar således at jeg tildele pointene.

Tak for hjælpen.
Avatar billede arne_v Ekspert
20. april 2009 - 14:55 #3
svar