Avatar billede NicolaiDK Nybegynder
14. april 2009 - 20:04 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Zepto crash?

Jeg har købt en zepto mythos og modtog den idag.

Men da jeg havde downloadet nogle ting og genstartede den gad den ikke åbne. Og nu kan jeg intet andet end at slukke og tænde.

Jeg har prøvet at køre en recovery men den vil ikke gennemføre den rigtigt.

Hvad kan jeg gøre?
14. april 2009 - 20:33 #1
"... ikke gennemføre den rigtigt..." - hvordan det ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2009 - 20:37 #2
Kontakt Zepto - den skal til service!
Avatar billede NicolaiDK Nybegynder
14. april 2009 - 21:06 #3
1# ja altså den stod med det samme billede i flere timer. 2 mindst...

Lad mig lige uddybe tingene da det måske kan hjælpe lidt.

Jeg tænder computeren downloader: Steam, cs:s, opera, og ventrilo, da cs:s installationen er 50% går den i sort, men jeg kan stadigvæk høre lyd(de snakker på ventrilo)

Så slukker jeg den via. sluk knappen, også installerede den nogle opdateringer, men ved anden opdatering gik den igen i stå i 40min, også slukkede jeg igen, også downloadede den det 3. download.

Så da den havde downloadet counter strike færdigt kunne den ikke åbne spillet, og jeg valgte at genstarte samt downloade nogle opdateringer, den lavede det samme nummer som oven over, men denne gang ville den ikke åbne bagefter.

Nu gav den mig en hel sort skærm med intet andet end en mus, og ja så prøvede jeg med en masse forskellige ting, fejl sikret og alle de ting jeg nu vidste hvordan man gjorde. Men intet virkede.

Så sagde en af mine venner at jeg kunne prøve at bruge min recovery, så det gjorde jeg, og da den næsten var færdigt og kun manglede det sidste, så gav den mig igen et stilbillede og jeg ventede igen i 1-2timer. Og ja nu vil den ingenting, den vil ikke installere resten af recovery, starte windows, give mig nogen ting som helst.

End ikke det sorte billede med en mus, det eneste den gør er at stoppe ved et Loading billede, i ved det med Windows Corporation.

Det er en windows vista Bussiness.
14. april 2009 - 21:11 #4
#2 !!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2009 - 23:07 #5
Ja mit svar er det samme som før :)

Den er defekt - ind med den.
Avatar billede bentzen92 Nybegynder
15. april 2009 - 13:56 #6
Lægger mærke til at du har slukket den direkte på "kontakten" flere gange under opdatering.
Det er noget af det farligste. Hvis den har været igang med at opdatere windows / installere, overskriver den nogle gange gamle filer, og lægger nye ind til start når du tænder computeren. Hvis disse filer så ikke er blevet installeret færdig og den vil starte den, "fucker" din computer helt.

Men ja. Tyder på du selv er "lidt" skyld i fejlen, men en defekt kunne også sagtens være årsagen.
Avatar billede NicolaiDK Nybegynder
15. april 2009 - 17:29 #7
Jeg har været inde med den og fået en ny.

De siger at det er en windows fejl.

Tak for hjælpen, selvom der er endnu et problem.

Men tror det kræver sin egen tråd.

SMid svar. hvis i vil
Avatar billede bentzen92 Nybegynder
15. april 2009 - 21:16 #8
Burde de ikke bare have geninstalleret windows hvis det var der fejlen lå?
Men det må de jo selv om.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. april 2009 - 14:31 #9
Avatar billede NicolaiDK Nybegynder
23. april 2009 - 22:05 #10
Ingen svar så tager selv points.