Avatar billede 285429 Nybegynder
14. april 2009 - 10:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Indstillinger mm glemmes

For ca. 2 uger siden formaterede jeg min harddisk og geninstallerede alt igen, jeg bruger Vista og Internet explorer version 7,0,6001.18000 og mit postprograM er Tunderbird, derudover har jeg McAfee der både er et antivirus- og antispamprogram.
Mit problem er at en masse mails automatisk bliver sorteret fra som spam, det er helt ok, men i går havde maskinen glemt alle indstillinger om hvilke afsendere der var mærket som spam og samtidig var jeg ikke længere logget ind på diverse sider hvor mit logind normalt huskes automatisk.
Jeg har spurgt i Tunderbird's forum men de mener ikke det er et problem i Tunderbird.
Jeg vil derfor være glad hvis der er nogen der kan løse mit problem.
Avatar billede mchlbk Praktikant
28. april 2009 - 22:53 #1
Det er McAfee der sorterer spam fra når du henter mail, så det er der problemet ligger.

Hvis du ikke kan få det til at virke igen kan du gratis hente Spamfighter her: http://www.spamfighter.com/functions/download.asp

Jeg vil tro det virker nogenlunde som McAfee's antispam-funktion.
Avatar billede 285429 Nybegynder
29. april 2009 - 00:21 #2
Som sagt bruger jeg McAfee antivirus og antispam samtidig med at der er et indbygget antispamfilter i Tunderbird, og jeg har også købt Spamfighter, men i tunderbird forum fik jeg besked på at jeg ikke må have 3 forskellige antispamfiltre på samme tid, derfor har jeg undlagt at installere Spamfighter da jeg formaterede harddisken.