Avatar billede skwizie Nybegynder
14. april 2009 - 08:52 Der er 4 kommentarer

Dell slukker ikke (Vista)

Jeg har anskaffet mig en Dell XPS 420 for et par måneder siden, men jeg har det problem at, hvis den har stået tændt i længere tid (> 2 timer), vil den ikke slukke. Den står fast der hvor den skriver "Computeren lukkes...", og kommer ikke videre.

Hvad kan en løsning på dette problem være?
Avatar billede darrich Novice
14. april 2009 - 11:05 #1
Avatar billede skwizie Nybegynder
14. april 2009 - 17:26 #2
Er det et foreslag, eller ved du om det rent faktisk virker?
Avatar billede darrich Novice
17. april 2009 - 10:22 #3
Har oplevet problemet på andre modeller, hvor det var BIOS.
Har også fundet i forum ved google søgning af det er oplevet på den model du har.
Kan ikke garantere dig om det er nyeste bios eller måske næst nyeste du skal køre med, men er overbevist om det løsningen på dit problem.
Avatar billede skwizie Nybegynder
17. april 2009 - 10:26 #4
OK, det vil jeg prøve så.