Avatar billede neessen Nybegynder
08. april 2009 - 12:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Insert til Mysql fra ASP side

Hejsa,

Jeg har en html side med en form, når jeg trykker submit sendes data (navn og alder) til en ASP side, som skal insert på en MySQL tabel.
Men jeg kan ikke få det til at virke er det nogen som kan fortælle mig, hvad jeg gør galt.

<%
  Dim sConnection, objConn , objRS, mysql_query, WS_Taskname, WS_Description

  WS_Navn    = Request.QueryString("Navn")
  WS_Alder  = Request.QueryString("Alder")

  ' Åben Database connection
  call openDB()

  ' Insert
  Set objRS = objConn.Execute("INSERT INTO Person (Navn ,Alder) VALUES (WS_Navn, WS_Alder)")

  ' Luk Database connection
  call closeDB()
%>
Avatar billede keysersoze Guru
08. april 2009 - 13:21 #1
Set objRS = objConn.Execute("INSERT INTO Person (Navn ,Alder) VALUES ('" & WS_Navn & "', " & WS_Alder & ")")

Såfremt Navn er tekst og Alder er tal.
Avatar billede neessen Nybegynder
08. april 2009 - 13:32 #2
Det virkede. Tak skal du have.
Kan du oprette et svar, så du kan få pointene
Avatar billede keysersoze Guru
08. april 2009 - 17:46 #3
svar