Avatar billede pelle_hebs Nybegynder
07. april 2009 - 10:28 Der er 1 kommentar

Køb af computer

Hej..

Jeg er i gang med at kigge på køb af computer, men det er jo en sindssyg jungle derude. Derfor kunne jeg godt tænke mig lidt hjælp.
Jeg leder efter en god stationær computer jeg kan spille de nye spil og som ikke pludselig en non-up-to-date efter et lille år.
Min kammerat har snakket om et sted på nettet hvor man selv kan konfigurere sin computer så man kan få lagt alt det i den der virker. Og samtidig også selv samle den. Dette gør også at prisen bliver meget billigere ik?!
Hvor kan jeg finde dette sted??

Mvh pelle*_hebs
07. april 2009 - 13:52 #1
http://www.eksperten.dk/spm/831021 ?
(Bare et eksempel...)