Avatar billede rina Nybegynder
06. april 2009 - 16:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Manuel WSDL og Array

Hejsa

Jeg skal rette en fejl i en eksisterende webservice.
Webservicen rr lavet i Java og returnerer et Array af "bolde".
Når en anden Java klient kalder Webservicen går det fint, men når .NET kalder webservicen går det galt fordi .NET tolker nedenståedne som et Array.

Det jeg tror måske kan hjælpe er at skrive WSDL'en anderledes (WSDL'en vedligeholdes manuelt)

Hvordan skriver man manuelt nendenståedne om til at fortælle at det er et Array der kommer?

Udsnit fra WSDL filen:

<xs:complexType name="Bolde">
  <xs:complexContent>
    <xs:extension base="beu:boldInfo"/>
  </xs:complexContent>
</xs:complexType>

På forhånd mange tak!
Avatar billede rina Nybegynder
07. april 2009 - 08:40 #1
Dette spg er desværre oprettet 2 gange, sorry!... skriv evt. svar/hjælp i den anden tråd, da den har lidt flere oplysninger om problemet!
Avatar billede terry Ekspert
03. oktober 2009 - 10:46 #2
If you place an answer here and accept it you get your points back and the question gets status closed :o)
Avatar billede rina Nybegynder
03. oktober 2009 - 20:57 #3
reclaim