Avatar billede berliz Nybegynder
04. april 2009 - 11:28 Der er 1 løsning

TPSpeedStat1.0 - Vindue vil ikke forsvinde.

Jeg har fået ny PC med Vista - Servicepack 1. Mange programmer er blevet flyttet over fra den gamle PC, herunder nogle overlødige sikkerhedsprogrammer, som nu er blevet slettet.
Men et program vil ikke rigtig makke ret. Det vil hverken fungere efter hensigten - eller tillade, at jeg fjerner det fra listen: Programmet TPSpeedStat1.0.
Der er nu konstant et vindue midt på skrivebordet med teksten: LOG PÅ. Samtidig bedes der om email-adresse og adgangskode.

Hvordan kommer jeg af med dette problembarn? Hvis det lykkes, vil en geninstallering fra nettet mon ske uden disse problemer?

Kan nogen hjælpe? På forhånd tak.
berliz
Avatar billede berliz Nybegynder
07. april 2009 - 22:40 #1
Jeg har i mellemtiden fået fjernet alle spor af programmet uden at det dukkede op igen med et vindue - jeg ved ikke selv hvordan det lykkedes.
Men hovedsagen er, at det ikke spøger mere på skærmen.

Mvh. - berliz.