Avatar billede identity Nybegynder
02. april 2009 - 17:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

preg_replace problemer

Hej,

Jeg bruger preg_replace til at ændre noget kode, pt bruger jeg følgende kode :

$title = preg_replace("#<br[^>]*>#i", '\n', $pdfsql['Beskrivelse']);
$title = strip_tags($title);

Det virker fint, problemet kommer når jeg gerne vil erstatte endnu et ord, hvordan gør jeg det?

Vil nemlig gerne tilføje denne / lægge den sammen med :
    $title = preg_replace("#&amp;#i", '&', $pdfsql['Beskrivelse']);

Hvordan gør jeg det?
Avatar billede sylvesternielsen Nybegynder
02. april 2009 - 19:00 #1
Jeg er ikke sikker på om jeg misforstår spørgsmålet, men er det ikke bare at gøre som du selv har skrevet?

$title = preg_replace("#<br[^>]*>#i", '\n', $pdfsql['Beskrivelse']);
$title = preg_replace("#&#i", '&', $title);
$title = strip_tags($title);
Avatar billede identity Nybegynder
02. april 2009 - 20:15 #2
Det var bare det der skulle til. Tak, har bare stirret mig blind på det tror jeg. Smider du lige et svar.
Avatar billede sylvesternielsen Nybegynder
02. april 2009 - 20:21 #3
Det kan du tro. =)