Avatar billede ts_dg Nybegynder
01. april 2009 - 18:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

XP opdateringer ønskes ikke

Jeg har en maskine med XP, hvorpå vi ikke ønsker opdateringer, så jeg slået automatisk opdatering fra, men så kommer der nede i proceslinien en advarsel om, at computeren er i fare, denne bliver ved at poppe op. Hvordan fjernes det, så denne advarsel ikke bliver ved med komme?

På forhånd tak.
Avatar billede challenge Praktikant
01. april 2009 - 18:37 #1
Du har vel ikke slået update fra grundet PC World's Aprilsnarartikel (blot for at være sikker)?
Avatar billede hottadpole Nybegynder
01. april 2009 - 18:45 #2
Du skal i kontrolpanel/sikkerhedscenter og klikke på ingen advarsler.
Avatar billede ts_dg Nybegynder
01. april 2009 - 18:54 #3
Tak til hottadpole - Skriver du et svar får du points.

Nej, det er ikke på grund af  PC World's Aprilsnarartikel.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
01. april 2009 - 18:59 #4
Hermed et svar.