Avatar billede jordz Nybegynder
01. april 2009 - 15:17 Der er 1 kommentar

Mail problemer til @mail.dk brugere

Hej Eksperten.

Jeg har et problem da jeg har sat en postfix mail server op på min server. Serveren står i holland og er ejet af www.leaseweb.com.
Jeg har på det senerste modtaget problemer fra kunder med som har email adresse ved tdc @mail.dk om at de ikke modtager mine mails?

er der er noget jeg kan gøre for at udbedre dette? de mails de ikke modtager er som oftest automatisk generet mails som bliver dannet af phpMailer.

Hvis der er nogle der har en god ide sig til?
Vil også gerne høre fra nogle der har en @mail.dk adresse som vil hjælpe mig med at få det løst.

Hilsen Jesper lindstrøm Nielsen
Avatar billede coderdk Praktikant
02. april 2009 - 14:08 #1
Check dine mail logs - mail.dk sætter dig på "karantæne" hvis du sender for mange til dem, så vidt jeg husker. mail.dk giver dig vist også et link, hvor du kan få mere information om "fejlen" ;)