Avatar billede fuurkan Nybegynder
01. april 2009 - 14:47 Der er 3 kommentarer

Hjælp tak - Internet Explorer og Firefox

Hej jeg håber på nogle gode svar og kommentarer, for jeg har virkelig et problem.

Her forleden dag sad min computer fast, så gik jeg ind under jobliste og lukkede firefox.exe processeren ned, og siden den dag har jeg ikke kunne bruge internettet. Hver gang jeg åbner internet explorer eller firefox står der siden kan ikke vises, dvs den kan ikke etablere forbindelse til internettet.

Men msn virker normalt på computeren? Hvad kan det være, hvad skal jeg gøre?
Avatar billede vejmand Juniormester
01. april 2009 - 15:51 #1
Husk, dobbeltspørgsmål er ikke tilladt ifølge Ekspertens regler.
Du skal derfor selv sende et svar her, som du efterfølgende accepterer.

Hvorfor svarer du ikke dem som forsøger at hjælpe dig i dit oprindelige spørgsmål?
Det er jo ikke let at hjælpe, hvis du ikke selv samarbejder.....
Avatar billede fuurkan Nybegynder
01. april 2009 - 17:56 #2
Jeg får bare aldrig svar, jeg har oprettet tråde, men efter de har skrevet så kommer jeg lige med et kommentar eller svar, men ingen svar tilbage .. Så går det hele ligesom i stå, så føler jeg bliver nødt til at poste det igen.

.. og giver points hver gang..
Avatar billede vejmand Juniormester
01. april 2009 - 19:39 #3
Det er da noget vrøvl!

Her http://www.eksperten.dk/spm/870297#reply_7360312 prøver karise_larry at hjælpe dig, ved at give dig en procedure du skal gennemføre, men det har du jo ikke gjort???

Du skal stadig selv sende et svar her, som du efterfølgende accepterer.