Avatar billede Gkatsos Nybegynder
30. marts 2009 - 20:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Åben Mappe På Ekstern-Harddisk

Jeg kunne godt tænke mig at når jeg sætter min eksterne-harddisk til at den åbner en mappe på harddisken istedet for selve harddiskens "forside"

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede enriko Nybegynder
30. marts 2009 - 21:03 #1
Den er lidt svær tror jeg , det tror jeg ikke lige du kan , men du kan måske lave en genvej til den mappe du ønsker , så når du  tænder for din eksterne harddisk , så skal du bare lukke den pop-op menu der dukker op , om du vil se filerne eller åbne billederne osv. Så skal du bare dobbelt klikke på genvej ikonet på dit skrivebord som referer til en mappe i dit eksterne harddisk
Avatar billede Gkatsos Nybegynder
10. maj 2009 - 00:05 #2
ok