Avatar billede mibo5 Nybegynder
30. marts 2009 - 01:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Valg af router med usb

Hej

Kan i anbefale en trådløs router som kan håndtere usb enheder til deling som en printer canon pisma ip5000
eller er printeren for gammeltil det

mvh Michael
Avatar billede rasmusdb Nybegynder
30. marts 2009 - 07:03 #1
Hvis den kun skal være til trådløs, og du ikke har nogen computere connected via ethernet.

Apple Express Base Station wireless and AirTunes

http://store.apple.com/dk/product/MB321Z/A?fnode=MTY1NDA0Mg&mco=MjE0NDc0OQ

Jeg bruger den selv til en IP2200 fra canon, og der er ingen problemer. Samtidig får du også AirTunes.

Det er fuldt kompatibelt med Windows.

Rasus
Avatar billede mfp18 Nybegynder
30. marts 2009 - 08:29 #2
D-Link DI-524 up den bruger jeg fungere rigtig godt og den har usb for jeg har selv printer på den måde