Avatar billede subscorpio Nybegynder
26. marts 2009 - 10:01 Der er 1 kommentar

checkbox (id styret) - vis og skjul layers

Kære Eksperter,
Nedenstående script driller mig.
Det skal modificeres om, således at når man har sat minimum et hak ved et ID/checbox vises den skjulte tekst.
Lige nu driller den ved at hvis jeg f.eks. har sat hak ved de første 3 (testidA), og så fjerner et af dem igen, så skjules teksten - men den skal kun skjules hvis der ingen hakker er.

<script type="text/JavaScript">
function checkboxVis(obj, vis){
if (obj.checked){
showlayer(vis)
}
else{
hidelayer(vis)
}
    function hidelayer(layername) {
        if(document.all)
            eval("document.all['"+layername+"'].style.display = 'none'");
        else
            eval("document."+layername+".display = 'hide'");
        }

    function showlayer(layername) {
        if(document.all)
            eval("document.all['"+layername+"'].style.display = 'block'");
        else
            eval("document."+layername+".display = 'show'");
        }
</script>
A:<br>
<input type="checkbox" name="nota" value="1" onclick="checkboxVis(this, 'testidA');"><br>
<input type="checkbox" name="nota" value="2" onclick="checkboxVis(this, 'testidA');"><br>
<input type="checkbox" name="nota" value="3" onclick="checkboxVis(this, 'testidA');"><br>
<input type="checkbox" name="nota" value="4" onclick="checkboxVis(this, 'testidA');"><br>
<input type="checkbox" name="nota" value="5" onclick="checkboxVis(this, 'testidA');"><br>
<input type="checkbox" name="nota" value="6" onclick="checkboxVis(this, 'testidA');"><br>
<div id="testidA" style="display:none;">Her vises A-teksten frem</div>
B:<br>
<input type="checkbox" name="nota" value="1" onclick="checkboxVis(this, 'testidB');"><br>
<input type="checkbox" name="nota" value="2" onclick="checkboxVis(this, 'testidB');"><br>
<input type="checkbox" name="nota" value="3" onclick="checkboxVis(this, 'testidB');"><br>
<input type="checkbox" name="nota" value="4" onclick="checkboxVis(this, 'testidB');"><br>
<div id="testidB" style="display:none;">Her vises B-teksten</div>
C:<br>
<input type="checkbox" name="nota" value="1" onclick="checkboxVis(this, 'testidC');"><br>
<div id="testidC" style="display:none;">Her vises C-teksten</div>
Avatar billede subscorpio Nybegynder
30. marts 2009 - 16:18 #1
Jeg smider 110 ekstra point i buljen: altså 200 point i alt.
Jeg vil meget gerne have et svar ;-)