Avatar billede buh Nybegynder
24. marts 2009 - 17:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Identifikation af trådløs router?

Hep

Som topic, jeg sidder ved en kollega for at hjælpe med hans trådløse netværk. Jeg kan ikke få forbindelse til AP'et. Han har haft 2 AP'er i gang på samme tid, så adressen 192.168.1.1 er optaget af det gamle AP. Hvad gør jeg for at få forbindelse med det nye AP?

Det nye AP er en Linksys WAP54G
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2009 - 17:53 #1
monter den nye router til pcen og ikke andet og giv den nye router en ny ip adresse så skulle der ikke være nogen konflikt.
Avatar billede buh Nybegynder
18. august 2010 - 12:15 #2
Det kom først til at virke med en ny router...
Hvad der lige gik galt fandt jeg aldrig ud af...