Avatar billede anderskhansen Nybegynder
22. marts 2009 - 20:27 Der er 5 kommentarer

sql med variabel

var = "IDs_2"

DoCmd.RunSQL "(Select '" & var & ".*" & "'  INTO temp1 FROM IDs_2)"

DoCmd.RunSQL "(Select '" & var & ".*" & "'  INTO temp1 FROM '" & var & "')"

Hej oven over et udpluk af min sql. Er der nogen der kan forklare hvorfor 2. sqp ikke virker og hvorfor. Jeg har blot gentaget variabel beskrivelsen i FROM feltet som virker fint i 1. sql. Dog er variablen her brugt i beskrivelse af hvad der skal udtages.
Avatar billede supertekst Ekspert
22. marts 2009 - 22:58 #1
Forsøg: var = chr(34)+ "IDs_2" + chr(34)
Avatar billede anderskhansen Nybegynder
23. marts 2009 - 11:41 #2
hmm det virker desværre ikke andre gode forslag?
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
23. marts 2009 - 11:50 #3
DoCmd.RunSQL "(Select * INTO temp1 FROM " & var & ")"
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2009 - 23:12 #4
Prøv følgende:

DoCmd.RunSQL "(Select '" & var & ".*" & "'  INTO temp1 FROM " & var & ")"

Der skal ikke være enkelt-gnyffer omkring den sidste var
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
25. maj 2009 - 09:48 #5
schlamowitz>
Hvad er forskellen på din SQL og min? Bortset fra det 'fnider' omkring SELECT * hvor du har tabelnavnet med - som er fuldstændigt unødvendigt sålænge du kun selecter fra 1 tabel.