Avatar billede jansangill Nybegynder
22. marts 2009 - 11:22 Der er 1 kommentar

Variable problem.

Hej,

Ja jeg er så komplet uduelig i øjeblikket, og kan bare ikke få min variabel til at blive godtaget, firebug klager sig i hele tiden:(

Her er det.

$body .= "<tr><td>$row->town</td><td>$row->zipcode</td><td>$row->country</td><td>INDSÆTTES HER</td></tr>";

Dette her under skal op i indsættes her, men jeg kan bare ikke få variablen til at blive godtaget. Har prøvet adskillige metoder for at samle det sammen, alle sammen fejlet, endda prøvet at escape det, men det var javascriptet ikke glad for:)

<a style="cursor:pointer" onclick="if (confirm('Er du sikker p&aring; du vil slette dette?')){showAjax('&delete=$row->id');}">DELETE</a>

Er der en nådig sjæl som kan putte variablen sammen, så mit mareridt kan stoppe.
Avatar billede jansangill Nybegynder
22. marts 2009 - 17:54 #1
Løste det uden at skrive det hele sammen som en variabel, ville dog gerne stadig give point for, hvordan jeg eventuelt skulle have sat det sammen.