Avatar billede noden Nybegynder
20. marts 2009 - 15:33 Der er 1 løsning

Intel 1U formfaktor i rack. Hvilket rack?

Jeg skal bygge et lille test-center til eget brug.
Til det har jeg et par Intel 1U servere et par Cisco switches/Routere, KVM og APC UPS.
Måske senere et patchpanel og en PDU. (Alt sammen rack monterbart)

Jeg leder efter et billigt rack skab som ikke giver for meget vrøvl med monteringen af serverne. Om det er fast eller med skinner er ikke så vigtigt. Jeg vil bare helst ikke ud i at skulle bore nye huller i mine rails.
Jeg har set på nogle Belkin skabe og nogle APC skabe som er til at betale. Det er et 42U 19" skab jeg skal bruge.

Hvad kan anbefales?

Jeg har ikke selv nogen erfaring med indkøb og montering af sådan noget så alle hints er velkommen.
Avatar billede noden Nybegynder
20. marts 2009 - 18:57 #1
Lukket. Flyttet til anden kategori.